Abraham Tips

Discussie in 'De lounge' gestart door DeBJjJ, 14 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    Mijn schoonvader word in november abraham !! , heel leuk natuurlijk , maar nu heeft mijn schoonmoeder mij gevraagd of ik haar wil helpen met wat ideeën...

Probleem 1 , ik ben echt niet zoon crea bea ,

Heeft iemand ideeën? slingers? teksten? cadeau's en alles wat er bij kijken komt!?

Alvast bedankt !! ;)

2. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Wij hadden hier een getekende Abraham met een teksballonnetje. Die hebben we een de vrienden ed gestuurd. En die hebben hun persoonlijke wens erin gezet.

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wij hebben de hele straat versierd met ballonnen met 50 erop en een abraham voor de deur gezet. Verder wat kleine kadootjes laten uitpakken zoals: een leesbril, opa sloffen, wandelstok, grote luier, medicijndoosje en niet te vergeten.... Blauwe pilletjes hihi

4. Talvi

Talvi Niet meer actief

Toen mijn vader Abraham werd, had mijn moeder een heel mooi bord zelf gemaakt. Er stond een Abraham op met potten mosterd. Daar is iets van een spreekwoord van ofzo.. Ze had op een stuk hout de afbeelding getekend, ingeverfd en uitgezaagd. Het is al een aantal jaar geleden dus ik kan me het niet zo goed meer herinneren haha. Het bord stond iig in de voortuin met allemaal slingers eraan.

5. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal

Ik miss de vind ik leuk knop :p

Deel Deze Pagina