heyhey heeft iemand hier een beetje verstand van word 2007? We hebben de oude versie niet meer op de computer staan , en ik moet een kalender maken voor mijn werk... Ik kan dus echt nergens de optie om dit te maken...kan iemand mij helpen? Pfff wel lastig hoor dat heel word 2007 er totaal anders uitziet dan de "oudere"versies....
Hey meid, Ik heb al een tijdje office 2007...ik weet niet wat je probleem precies is dus ik zou zeggen, vraag er maar op los ik zal kijken of ik je kan helpen. Stephanie
hai thanks dat je wilt helpen...! ik kan dus echt nergens meer in dat menu vinden de optie om een kalender te maken (en weet nu ff zo gauw ook niet meer waar dat in de oude word zat) heb dus echt al op alle opties geklikt bovenaan en ik vind het maar niet ik kan zelfs niet eens de zoekoptie vinden om het daar in te tikken...-zucht- hadden ze het me niet wat makkelijker kunnen maken ik ben zooooo aan de oude word gewent...!
je hebt office 2007?. je kan onder microsoft office publisher alles vinden,dus niet onder word,maar publisher.
jajaja ik heb het! thanks! hier was ik dus echt noooiiit achter gekomen...! wist niet eens dat t bestond nl...!dat publisher! 1000x thanks!
en dan nog een laatste vraagje....enig idee of je er ook een weekplanner van kan maken....scheelt zoeken als jij het weet
zal wel aanpassen worden dnek ik namelijk....maar dat is ook wel te doen...maar als weekplanner bestaat ist nog makkelijker
dat zou ik echt niet weten.kijk anders ff op, http://office.microsoft.com/nl-be/produ ... 91043.aspx . misschien kan je het daar vinden..
Waarschijnlijk weet je dit al maar ik zeg het toch maar voor de zekerheid (hoop dat je me het niet kwalijk neemt ) , je kan ook gewoon kalender sjablonen downloaden op www.microsoft.nl.
Hoi dan heb ik ook een vraagje ik heb pas word2007 en ik weet dus niet hoe ik kan 'opslaan als' klinkt misschien heel dom maar hoe doe ik dat in hemels naam, dus een document dat ik opende bewerken en dan opslaan als, zodat het oude intact blijft....snappie?
@Porchie: Dan moet je op dat ronde Microsoft Office logo klikken links boven in beeld. Dan krijg je zo'n drop down list met alle keuzes.
Duizend maal dank, daar was ik niet opgekomen, om ook op te klikken Nu kan ik wat minder gestressd werken