ohh moet het toch even kwijt ik dacht dat het nooit zou gaan gebeuren. ze was heel erg bang altijd met lopen, ze loop al vanaf 1 jaar aan de hand maar zodra we haar los lieten ging ze gillen en wou ze niet. Nu vanmorgen zet ik ze neer bij de deur en lokte ze een beetje naar mij toen. En ja hoor haar eerste stapjes ging perfect. En nu na de middag slapen zet ik ze neer loopt ze zo hele stukken steeds los. Eindelijk 17 maanden en ze loopt zo goed als bijna los. Ben helemaal blij, maar nu tegelijkertijd tranen in mijn oogje want o o o wat word me prinsesje groot en wijs zeg... wou het even graag met jullie delen allemaal... voorals zijn meer moeders waarvan hun kindjes laat lopen en bang zijn maar hier is het bewijs ze was heeeel erg bang maar het komt echt wel groetjes natasja
wat een super mijlpaal zo zie je maar de mama maken zich eerst zorgen en dan doen ze het ineens hihi net of ze willen zeggen waar maak je je zorgen om hihi en nu kun je een paar oegen bij gaan bestelen want de wereld gaat open voor zo'n kleintje s6
Hey wat leuk om te lezen! Ik kan me je gevoelens zooo goed voorstellen! Ik heb het gevoel dat Thijmen vandaag of morgen ook los loopt...hij zet er soms al negen achter elkaar...spannend hoor.. Groetjes Karin
Laura loopt nu sinds 3 weken helemaal los! Maar dat betekend ook dat ze niet meer bij mij wil blijven. Dus dat is de hele tijd achter der aan rennen! Wees maar blij dat het nog zolang geduurd heeft. Ik word er af en toe gek van!
Wow wat gaaf! Kan je er lekker achter aan gaan rennen Ben benieuwd hoelang dat hier duurt....als ik haar los laat gaat ze gelijk op haar billen zitten en gaat dan verder op haar billen