Jeetje Ik zit hier met open mond in een aantal topics te lezen. Wat worden er soms respectloze/zinloze discussies gevoerd die vaak niks met het onderwerp te maken hebben. Leest zo lastig als je info zoekt (hopelijk zo beter geformuleerd)
hum ja en? er is namelijk recent nog een topic hierover geopend iets in de trant van mensen wegpesten op het forum ging ong over het zelfde daar had je het beter in kunnen zetten beter verspillde energie en onodig
jaaaaaaaaaa ik zit de hele dag het forum door te spitten om vervolgens ALLES te lezen. het was een constatering, meer niet...
nee hoor ga je gang, ik kan wel wat hebben. Wellicht heb ik het in mijn frustratie wat rot geformuleerd. Vind het alleen jammer als ik bepaalde info zoek ik me eerst door een ellenlange discussie moet spitten die niks met het onderwerp te maken hebben.
Tja, leven en laten leven. Het blijft een forum en op een forum worden discussies geleverd. De ene persoon is daarin wat directer dan een ander. Dan nog denk ik dat je sommige opmerkingen met een korrel zout moet nemen en verder moet je er gewoon geen aandacht aan geven of het gewoon niet lezen.
Die tijd aan kind besteden zal wel heel erg moeilijk worden. Er zijn hier ook vrouwen (waaronder ik) die nog geen kinderen hebben. Dus dan mag ik wel respectloos omgaan met anderen??? Iedereen moet elkaar in de waarde laten vind ik, maar voor iedereen is de waarde helaas anders...
Misschien was hoe TS haar mening bracht niet handig maar ik denk dat ze het goed bedoelde. Beste TS, ik snap je punt maar op een forum wordt nu éénmaal gediscussieerd en ik denk dat de opmerking over tijd aan kind besteden bij veel in het verkeerde keelgat kan schieten.
dit is een forum met een paar duizenden leden die allemaal een verschillende mening hebben uit alle lagen van de bevolking en uit alle delen van het land en daarbuiten die allemaal een ander leven leiden en hun eigen normen en waarden hebben en allemaal anders reageren en formuleren. welkom op de wereld
tja je hebt respectloos en zinloos, dit topic vind ik een beetje zinloos. maar goed, dat is mijn mening. misschien lees ik de verkeerde topics maar ik kom het echt niet vaak tegen.