Hallo daar ben ik weer. Ik had donderdag een positieve ovulatie test en toch ook wat pijn. Gister en vandaag was de ovulatie test weer negatief. Toch nog een zwangerschaps test gedaan om te kijken of het HCG nou eindelijk weg is van de mk. Maar tot mn verbazing lijkt de test op te lopen(??) Wat vinden/ denken jullie??
Zou t toch nog rest hcg Zijn? Moet haast wel toch omdat ik een positieve ovulatie test ad die nu weer negatief is
Zo te zien lopen je testen wel op! Zou dus inderdaad een nieuwe zwangerschap kunnen zijn, lijkt mij.. heb je de verloskundige al gebeld om te horen hoe zij hierover denkt?
Nee zit bij de gyn. Maar t lijkt me zo raar met de positieve ovulatie test eergistrr...Snap t gewoon niet
Ja het is ook een vreemde situatie, maar denk dat je niet eerder zekerheid hebt totdat je een gynaecoloog spreekt en het echt kunt controleren. Misschien ook fijn voor je eigen gevoel?
Je moet die testen ook doen waar ze voor bedoeld zijn, waarom ga je nu ineens weer ovulatie testen doen? Je zwangerschapstest reageert duidelijk op hcg ( waar ovulatietesten ook positief van kunnen zijn) Neem contact op met je gyn!
Ik ben al die tijd ovulatie testen blijven doen. Gewoon omdat ik totaal niet zeker ben van mn cyclus na 2x curettage in 1 week. Die waren 2 weken terug positief voor 1a2 dagen en daarna negatief maar ik dacht dat kan ook een reactie zijn op het rest hcg . Dus ovulatie testen blijven doen en toen eergisteren weer positief . Nu echt negatief ...Maar de zwangerschaps test gedaan omdat uitgaande van de eerste positieve ovulatie test vandaag mijn NOD is maar ik niet ongesteld ben. Snap je?
Nee niet helemaal, ik zou echt contact opnemen met je gyneacoloog. Als er 100a% geen weefsel meer zit dan reageren je zwangerschapstesten echt op een zwangerschap, ze lopen op, en zijn in mijn beleving te donker voor een reactie op een eventuele eisprong
Ik snap je onzekerheid maar je maakt het jezelf veeeeel te moeilijk. Ovulatietesten of niet, dit zijn oplopende zwangerschapstesten die reageren op niets anders dan HCG. Ik zou je met deze testen wel durven te feliciteren, dus bij deze: Van Harte!!! Nu duimen voor een plakker met een mooie afloop: mama in 2018!
Ze lopen idd op, ik zou echt maandag de gyn bellen en het uit leggen. Misschien kan je langs komen voor een echo