weefselverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door multiculti88, 2 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. multiculti88

multiculti88 Actief lid

5 dec 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ik heb een vraagje ik was 5 dagen over tijd...mijn zwangersschapstest was niet echt duidelijk op de 5e dag was ik erg moe en misselijk en futloos de 6e dag werd ik wakker van ontzettend veel krampen en toen ik opstond was mijn menstruatie gekomen. nu heb ik erg veel bloedverlies en ook vond ik vandaag weefsel. Toen ik onder de kraan uitspoelen zag ik dat er witte strepen op zaten en de rest was lichtroze ik heb er foto van gemaakt maar die plaats ik pas zodra het nodig is...ziet er toch niet zo smakelijk uit hihi... ik weet niet of hier goed zit met deze vraag? maar kan het een vleesboom zijn? Of is het misschien toch een miskraam? of is het normaal bij andere vrouwen en dat het bij mij nu pas eerste keer is? xxxxc

2. multiculti88

multiculti88 Actief lid

5 dec 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh en de krampen niet vergeten heb de eerste dag niks kunnen doen zoveel pijn...nu gaat het wel geen pijn alleen veel bloedverlies

3. multiculti88

multiculti88 Actief lid

5 dec 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb al contact gehad met huisarts naar alle waarschijnlijkheid was het een miskraam...ik kan deze week mijn urine nog langs brengen zodat ze het nog kunnen controleren als ik wil..:(

4. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemiddag,

het klinkt inderdaad als een vroege miskraam. Sterkte toegewenst!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina