Hooi. Ik zit met.een nogal genant probleempje. Heb sinds de zwangerschap van me.zoontje (2012) last van aambeien... ben nu 8 weken zwanger.. en mijn ontlasting gaat echt zo ontzettend moeilijk tot gewoon niet. Aambeien ontzettendddd opgezwollen(geen pijn aan) maar denk dat de ontlasting daarom moeilijk gaat. Ik bedoel probeer wel elke dag goed.vezelrijk te.eten.. verse sinaasappelsap, bruin bood.. help wat moet ik doen want ik krijg er echt.ontzettende.buikpijn van
Goedenavond, wat vervelend dat je zo'n moeizame stoelgang hebt. Het is helaas een klacht, die vaak voorkomt in de zwangerschap. Is je ontlasting ook hard? Onder invloed van de zwangerschapshormonen gaan je darmen vaak trager werken. Ik lees dat je al veel probeert met voeding. Heel goed, maar helaas is dit niet altijd afdoende. Wat je nog kan proberen is roosvice laxo. Als dit ook niet voldoende helpt, zou ik je adviseren langs de huisarts te gaan. De huisarts kan, ook in de zwangerschap, bepaalde medicatie voorschrijven, die je ontlasting soepel maakt en je stoelgang ten goede komt. Succes! Groetjes Monique
Bedankt.voor u snelle reactie!! Ik ga morgenochtend gelijk die roosvicee proberen.. en anders inderdaad naar de huisarts.. bedankt nogmaals! Groetjes