Dames, Helaas is het hartje van ons wondertje met 8 weken gestopt met kloppen. De miskraam is inmiddels spontaan op gang gekomen. Iemand enig idee of dit al het vruchtje kan zijn? Groetjes, April
Dank voor je reactie! Inmiddels heeft mijn gynaecoloog bevestigd dat inderdaad het witte 'koraalachtige' het vruchtje is. Nu kunnen we een plekje kiezen om het te begraven.
Sterkte met het verlies. Wat mooi toch ook dat je het zo bewust een plek kan geven. Ik heb het destijds niet kunnen opvangen. Lijkt me ondanks het verlies bijzonder om dat wel te kunnen doen.
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties! Onze harten zijn gebroken. Zo gewenst en zo naar verlangd. We hebben 1.5 jaar op dit wondertje gewacht. Al wel gezegend met een gezond kindje. Maar wat kan een wens voor een tweede ook intens groot zijn.
❤️ Het was ook gewoon jullie kindje en die ben je verloren..zo'n wens wordt naar mijn idee alleen maar groter bij een tweede omdat je weet waarnaar je verlangt, je kent de bijzondere ervaring van een kind krijgen. Sterkte..het is een lastige tijd voor jullie nu..mij hielp het heel erg om erover te blijven praten. Ik had een fijne begeleiding daarin van de vk. Hopenlijk heb jij ook zoiets.
Je woorden zijn helemaal raak. Misschien inderdaad juist wel omdat we weten hoe mooi/bijzonder het is. Wij hebben gelukkig ook hele betrokken VK en praten er met veel mensen om ons heen over. Met hoeveel weken zwangerschap zijn jullie je kindje verloren? Voor jou ook veel kracht en sterkte!
Met 7 weken ben ik begonnen te bloeden. Vrij snel was het toen dat het kwam. Binnen een week tijd was ik van volop zwanger naar niet meer zwanger. Dankje.
Inmiddels een echo gehad en mijn baarmoeder is helemaal leeg. Grote opluchting. Ook om weer verder te kunnen gaan met kinderwens. Vandaag hebben we het kindje in het bos begraven.
Ja klopt was zeker fijn dat het zo snel vanzelf ging. Maar inderdaad die leegte is zo herkenbaar en zo heftig. 'Fijn' dat je schoon bent. Kun je weer verder en het ook echt afsluiten qua rouw enzo..dat was mijn ervaring.