Vruchtje al verloren? (Let op foto's!)

Discussie in 'Miskraam' gestart door April89, 24 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. April89

April89 Lid

24 dec 2023
    9
    2
    3
    Vrouw
    Dames,

Helaas is het hartje van ons wondertje met 8 weken gestopt met kloppen. De miskraam is inmiddels spontaan op gang gekomen. Iemand enig idee of dit al het vruchtje kan zijn?

Groetjes,

April

2. April89

April89 Lid

24 dec 2023
    9
    2
    3
    Vrouw
    Zie fotos 20231224_215127.jpg IMG-20231224-WA0014.jpg

3. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Wat enorm verdrietig voor jullie. Het witte lijkt inderdaad wel een vruchtzakje.

Hoe gaat het nu?

April89 vindt dit leuk.
  4. April89

April89 Lid

24 dec 2023
    9
    2
    3
    Vrouw
    Dank voor je reactie! Inmiddels heeft mijn gynaecoloog bevestigd dat inderdaad het witte 'koraalachtige' het vruchtje is. Nu kunnen we een plekje kiezen om het te begraven.

5. Holagente

Holagente Bekend lid

1 jan 2022
    524
    502
    93
    Vrouw
    Wat verdrietig. Veel sterkte.

April89 vindt dit leuk.
  6. WWJD

WWJD Niet meer actief

Sterkte met het verlies. Wat mooi toch ook dat je het zo bewust een plek kan geven. Ik heb het destijds niet kunnen opvangen. Lijkt me ondanks het verlies bijzonder om dat wel te kunnen doen.

April89 vindt dit leuk.
  7. Sylver

Sylver Fanatiek lid

17 sep 2014
    1.861
    1.756
    113
    Sterkte met het verlies! Echt heel verdrietig dat het niet zo heeft mogen zijn.

April89 vindt dit leuk.
  8. KleineMama15

KleineMama15 Bekend lid

27 feb 2019
    521
    219
    43
    Vrouw
    Gouda
    Heel veel sterkte met het verlies!

April89 vindt dit leuk.
  9. April89

April89 Lid

24 dec 2023
    9
    2
    3
    Vrouw
    Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties! Onze harten zijn gebroken. Zo gewenst en zo naar verlangd. We hebben 1.5 jaar op dit wondertje gewacht. Al wel gezegend met een gezond kindje. Maar wat kan een wens voor een tweede ook intens groot zijn.

10. WWJD

WWJD Niet meer actief

❤️

Het was ook gewoon jullie kindje en die ben je verloren..zo'n wens wordt naar mijn idee alleen maar groter bij een tweede omdat je weet waarnaar je verlangt, je kent de bijzondere ervaring van een kind krijgen.

Sterkte..het is een lastige tijd voor jullie nu..mij hielp het heel erg om erover te blijven praten. Ik had een fijne begeleiding daarin van de vk. Hopenlijk heb jij ook zoiets.

11. April89

April89 Lid

24 dec 2023
    9
    2
    3
    Vrouw
    Je woorden zijn helemaal raak. Misschien inderdaad juist wel omdat we weten hoe mooi/bijzonder het is. Wij hebben gelukkig ook hele betrokken VK en praten er met veel mensen om ons heen over. Met hoeveel weken zwangerschap zijn jullie je kindje verloren? Voor jou ook veel kracht en sterkte!

WWJD vindt dit leuk.
  12. WWJD

WWJD Niet meer actief

Met 7 weken ben ik begonnen te bloeden. Vrij snel was het toen dat het kwam. Binnen een week tijd was ik van volop zwanger naar niet meer zwanger. Dankje.

13. April89

April89 Lid

24 dec 2023
    9
    2
    3
    Vrouw

14. April89

April89 Lid

24 dec 2023
    9
    2
    3
    Vrouw
    Inmiddels een echo gehad en mijn baarmoeder is helemaal leeg. Grote opluchting. Ook om weer verder te kunnen gaan met kinderwens. Vandaag hebben we het kindje in het bos begraven.

Snoepjes vindt dit leuk.
  15. WWJD

WWJD Niet meer actief

Ja klopt was zeker fijn dat het zo snel vanzelf ging. Maar inderdaad die leegte is zo herkenbaar en zo heftig.

'Fijn' dat je schoon bent. Kun je weer verder en het ook echt afsluiten qua rouw enzo..dat was mijn ervaring.

Deel Deze Pagina