Hallo, 3 maanden geleden is ons zoontje geboren dmv een keizersnede. nu geef ik borstvoeding en ben vanaf t begin al weer met vaste regelmaat ongesteld. vorige maand rond de eisprong hebben we onveilig gevreeën (domdom) en ik ben nu bijna een week over tijd. Een zwangerschapstest geeft geen zwangerschap aan. Heeft de test het mis, komt het toch doordat ik nog borstvoeding geef dat de regelmaat er nog niet is? wie heeft ervaring/tips? hoor t graag! groetjes jet
Misschien is je eisprong toch later / niet geweest anders zou jebdenk ik echt wel een positieve test moeten hebben
Met de borstvoeding heb ik regelmatig dat de regelmaat in de cyclus veranderd als ze bijvoorbeeld een tijdje meer drinkt (vaker komt) dan houd dit meestal ook in dat ik in die week niet ongesteld zal worden.
Van bv heb ik verder helaas geen verstand van Maar ik weet wel dat je zwanger kan worden met bv, maar of de cyclussen veranderen door meer of minder bv, geen idee eigenlijk 😁 Maar omdat je aangaf een week overtijd te zijn, zonder een pos test, lijkt me het wel dat je eisprong zich verplaatst heeft/ of niet gesprongen is
Wat ik heb begrepen kan je cyclus onregelmatig blijven tijdens het geven van borstvoeding. Je menstruatie blijft wel eens langer uit. Heb ik begrepen MAAR je bent wel vruchtbaar. De test is negatief maar doe er over een weekje gewoon nog 1. Just to be sure Enuh ff condoompjes op het nachtkastje bewaren he Tenzij het niet uitmaakt natuurlijk! Liefs!