Lieve allemaal, Na in oktober een miskraam te hebben gekregen van onze eerste zwangerschap, lijkt er nu weer een sprankje hoop! Gisteravond licht roze afscheiding met wat slijm (sorry!) gehad. Had verwacht dat het een ongesteldheid zou worden. Vanochtend was het gestopt en besloot voor de zekerheid toch maar een testje te doen. Tot mijn grote verbazing een streepje! Nog wel licht maar duidelijk na 3 minuten af te lezen en roze van kleur (hoewel op de foto dit niet heel duidelijk roze is) We hebben deze maand "rust" gehouden en hebben niks ondernomen qua temperaturen of ovulatietesten. Ik heb dus werkelijk geen idee op hoeveel dpo ik zit of wanneer mijn ovulatie überhaupt is geweest haha. Wat denken jullie? Toch vond ik de roze afscheiding met slijm wel apart? Is dat normaal? De test is trouwens niet gedaan met ochtendurine.
Ik zie hem duidelijk hoor! GEFELICITEERD! De roze afscheiding kan van alles betekenen. Ik heb tot 14 weken tijdens mijn zwangerschap bloedingen gehad. Het kan ook weer een miskraam worden maar het kan ook helemaal goed gaan. Maar zwanger ben je hoor! Het zou wel goed kunnen dat je nog voor je nod zit. Misschien over 2 dagen nog eens testen?
Ik zie m ook,ik heb ook bloedingen gehad bij 2 van me 4 zwangerschappen tot week 10. Duim voor een mooie plakker
Ik zie duidelijkeen roze steepje. Ik ga duimen dat hij mooi gaat oploprn en op naar een goede plakbeeb.
Ik denk dat streepje zelfs veel donkerder is gekleurd. Dit duurt tegenwoordig namelijk even. ik zie een prille zwangerschap en wil je daarmee feliciteren...nu door testen of streep oploopt