welke centerparc het leukst met kind van 3 en 6

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door serena15, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. serena15

    serena15 Bekend lid

    1 okt 2009
    592
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welk park is het leukst? met deze leeftijden?

    Ik kan geen keus maken.
     
  2. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Wij kregen van een medewerker afgelopen jaar met ons toen 20 maanden oude knul het advies van of de hutteheugte of de erperheide.
    Wij hebben voor de erperheide gekozen in een nieuw gerenoveerd huisje.
    Zat een eigen slaapkamer in voor hem met een splinternieuw houten ledikant.
    Het park en zwembad waren idd heel erg leuk!
     
  3. Hummeltje 1

    Hummeltje 1 Fanatiek lid

    6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Wij zijn een keer in het Heidenbos geweest, echt super leuk voor wat oudere kinderen (onze zoon was toen 4 maanden). Heel mooi tropisch zwembad erbij.

    Binnenkort vertrekken wij naar de Huttenheugte. Ook daar hebben ze (van het horen en zien op het internet) een schitterend tropisch zwembad. Ook zit Plopsa indoor naast het park denk erg leuk voor de 3 jarige. Wij hebben het erbij geboekt zodat we onbeperkt toegang hebben.
    Je zit ook in de buurt van Emmen, dus een dagje Dierentuin is ook zo meegepikt ;)
     
  4. El1983

    El1983 Fanatiek lid

    19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Het heijderbos heeft naast een tropische zwembad ook een jungle doom, waar de kinderen klimmen, door het water lopen, en er vliegen vogels vrij rond.
     
  5. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.143
    1.940
    113
    Wij gingen vroeger aaaaaltijd naar de Huttenheugte! Geweldig park!
     
  6. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.687
    3.468
    113
    Erperheide of Heijderbos! Erperheide heeft de Baluba, Heijderbos de Jungle Dome, beide superleuk. Ook allebei een mooi zwembad.
     
  7. Meerdal! Hele leuke binnenspeeltuin en het zwembad is super leuk!
     
  8. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Erperheide is een aanrader. Ik vond het kinder-doe-bad in de Kempervennen ook wel leuk.
    Op de Vossemeren is de Discovery Bay echt geniaal, maar de Aqua Mundo echt een stuk minder voor kinderen van die leeftijd. Zelf pas geweest met kids van 4,5 jaar en bijna 2.
     
  9. lovemy2kids

    lovemy2kids Fanatiek lid

    3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Ik denk dat alle parken wel hun charme hebben.
    Wij gaan ieder jaar, en zijn de laatste paar keer naar Huttenheugte, Meerdal en deze zomer naar Erperheide geweest..
    Heijderbos hebben wij gedaan toen mijn oudste anderhalf was, inmiddels is hij 6...

    Huttenheugte heeft plopsa indoor, wat een hele mooie en leuke bezigheid voor de kinderen is. Je kunt een meerdagenpas kopen, betaal je eenmalig entreeprijs en kun je er de hele week in. Is echt een aanrader!

    Meerdal ligt vlakbij toverland, kun je ook een weekabonnement afsluiten (helemaal niet duur!) en kun je er ook heel de week naar toe.

    Erperheide heeft het baluba indoorspeelpaleis. erg leuk. Kunnen de kinderen zich ook goed vermaken...

    als je een volle week gaat zou ik persoonlijk kiezen voor Meerdal of Huttenheugte... Iets meer te doen door de afwisseling met Toverland en Plopsa
     
  10. lolly

    lolly Fanatiek lid

    20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    -huttenheugte heeft geen baluba, plopsaland zit net buiten het park, mooi zwembad.

    -meerdal baluba in de plaza (kun je zelf even een drankje doen terwijl de kids spelen) leuk zwembad.

    -erperheide mega grote baluba, wij vonden het een nadeel dat het niet in de plaza zat, mooi zwembad.

    -port zelande geen baluba alleen een springkussen, dicht bij zee, leuk zwembad

    ik weet of het echt een cp moet zijn maar landel het vennenbos is ook echt een aanrader. Het park is eerder van cp geweest. Wij zijn er net geweest en hebben een top vakantie gehad. Mooi zwembad, mooie baluba en super animatieteam.
     
  11. serena15

    serena15 Bekend lid

    1 okt 2009
    592
    0
    16
    NULL
    NULL
    We hebben geboekt .
    Ik kon niet kiezen
    We hebben nu mysterie park gedaan, ben zeer benieuwd waar we nu terrecht gaan komen
     
  12. Tweekids

    Tweekids VIP lid

    26 aug 2012
    13.148
    329
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ook spannend ! Wij gaan aankomend weekend naar de Vossenmeren ziet er leuk uit :)
     
  13. Luvv

    Luvv Fanatiek lid

    27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Wij zijn in meerdal en huttenheugte geweest en ik vind de huttenheugte veel leuker. Met name het kindergedeelte in het zwembad is veel groter en mooier opgezet. En ik miste het pannenkoekenhuis in meerdal ;)
     
  14. Cathelijne1986

    Cathelijne1986 Niet meer actief

    Vossemeren is echt geweldig! Vond ik een heel gaaf park.

    Wij hebben nu 3x mystery geboekt: 1x Eemhof, 1x meerdal en 1x vossemeren. In februari gaan we naar huttenheugte.

    Luv, in meerdal zit wel een pannenkoekenhuis. Heerlijk gegeten daar!
     
  15. Stefanie78

    Stefanie78 Fanatiek lid

    7 jul 2010
    3.744
    0
    36
    Friesland
    Alle pannenkoekenhuizen gaan eruit, nieuw concept :(
     
  16. Dejenna

    Dejenna Actief lid

    12 sep 2014
    240
    0
    0
    Limburgse peel en port zelande zijn we geweest. Limburgse peel leuk zwembad en Veel animatie. Port zelande is dicht aan het strand maar op het park zelf is vrij weinig te doen. . Zwembad erg klein en Veel te druk... Geen leuk kinderbad.

    Meerdal en heijderbos heb ik als echte aanraders gehoord.
     
  17. Dejenna

    Dejenna Actief lid

    12 sep 2014
    240
    0
    0
    spannend! Durf het zelf niet zo goed haha maar opzich wel leuk!
     
  18. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hebben wij ook gedaan. Toen kwamen we dus op de Vossemeren terecht. Wel een leuke week gehad hoor, maar zo kwam ik er dus achter dat het zwembad niet echt leuk is voor kinderen ouder dan 2, maar die nog niet zelfstandig in het grote bad kunnen.
     
  19. Stefanie78

    Stefanie78 Fanatiek lid

    7 jul 2010
    3.744
    0
    36
    Friesland
    Beleving is dus heel verschillend, wij hebben anderhalve week op de vossemeren gezeten met dochter die toen 2,5 was en zoon van 1,5 en was echt super. Maar we zijn nu op de kempervennen, heijderbos, hutteheugte, eemhof, vossemeren, bispingerheide in Dl en net nog naar het meerdal geweest en ze zijn allemaal leuk :) Ze hebben echt allemala wel wat. Ik vind de Niet toegestaan op de vossemeren echt geweldig. Hoge touwbruggen maar ook lekker in februari met je voeten in het zand spelen. de baluba op het meerdal was een succes maar de walk in kidsclub op de kempervennen is echt super! We gaan in februari naar de erperheide.

    O,ja en wij hebben ook meerder malen mystery gedaan maar omdat alleen de 4 en 5 sterren parken daaraan mee doen kan je niet mis gaan :)
     
  20. myuna

    myuna Bekend lid

    10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Wij zijn in aantal parken geweest. Ik zelf vind de Kempervennen en de Vossemeren erg leuk!
     

Deel Deze Pagina