Restaurant in Harderwijk

Discussie in 'De lounge' gestart door Kolibrie, 28 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi dames,

We gaan morgen met zijn tweeën één nachtje naar een hotel in Harderwijk. Nu willen we 's avonds ergens een hapje eten in de buurt. Weet iemand een leuk, niet al te duur restaurant in Harderwijk?

2. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ja hoor, meerdere! :)

Ik weet niet waar je van houd, maar hier zijn een aantal sites in verschillende prijscategorieën (+/- oplopend):
    - Luigis eten en drinken (lekkere maaltijdsalades!)
    - Mamta
    - Eethuis 't Bakhuus
    - bistro - home
    - Bistro Bouillabaisse Harderwijk
    - Ratatouille

De laatste twee zijn iets prijziger maar wel op een mooie toeristische plek, namelijk de Vischmarkt. Net wat je zelf graag wilt. Restaurant de Basiliek zit daar ook, met michelin-ster dus erg lekker maar wel prijzig. Genoeg te kiezen dus, veel plezier!

3. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of even doorrijden naar ermelo naar de schout van ermel lekker tapas eyen

4. Milujem

Milujem Niet meer actief

Monopole, dat ligt op de boulevard aan het water. Erg gezellig en lekker eten! Wij zijn er vaak te vinden!

En anders restaurant Joris. Veel eten voor weinig geld, super goede bediening en lekker!!
    Wel een rare straatnaam :)

Hondegatstraat 5

5. Nosie

Nosie Lid

29 okt 2011
    35
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oei Joris...Daar heb ik niet zulke beste ervaringen mee!
    Ze brachten bij ons het eten voor een andere tafel.
    Mijn man nam een hap en zei, dit heb ik niet besteld, er gaat iets niet goed, het bord werd opgehaald en alsnog op de andere tafel neergezet ;)

Monopole is wel erg goed!

6. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Bij De Graaf van Gelre (check de website) kun je ook heerlijk eten voor weinig! Zit op de Markt. Luigi's (ook op de Markt) is inderdaad ook leuk, maar heeft een wat apartere en kleinere kaart dan De Graaf van Gelre. Net wat bij jullie past.

Als je echt een restaurant zoekt kan ik ook mama's vollenpot aanbevelen, kun je heerlijk eten, maar is wel weer wat duurder dan de bovenstaande (grand)café's.

Joris vind ik heel wisselend. Ook een beetje standaard en sfeerloos. Zou niet direct mijn keus zijn.

7. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Wij zijn helemaal fan van Pizza di Mama in de Bruggestraat (mmar ja ook echt pizza-verslaafd;))

8. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil je precies hetzelfde advies geven!! Dit is echt een super leuke tent met lekker eten (voor normale prijzen!). Je kunt her echt de hele avond blijven lounchen.. Wel even reserveren, want het is er altijd druk!

9. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wauw genoeg keus! Dank julie wel! Dat wordt lastig kiezen. We gaan morgen eens kijken waar we bij uitkomen. ;)

10. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Ik zeg ook even naar Ermelo rijden naar de Schout!
    Dat is gewoon een tent die ik wel mis sinds ik verhuisd ben haha.
    Erg goed eten en super leuke sfeer!

't Bakhuus, Graaf van Gelre en Monopole(vroeger zelfs nog gewerkt;)) vind ik ook goed.
    Dorpskamer in Ermelo schijnt ook erg goed te zijn.

11. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, erg grappig! Ik mis de Schout ook echt sinds we verhuisd zijn! Als het ook maar even kan, gaan we toch daar uit eten hihi, of de Dorpskamer, is een prima alternatief!
    Ik zeg wel eens tegen mijn man, er zou hier in de buurt zoiets als de de schout moeten komen! Gegarandeerd succes!!

12. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Ik ben er echt al zo lang niet meer geweest terwijl, toen ik nog in Ermelo woonde er meerdele malen in de maand te vinden was haha.
    Binnenkort weer een verjaardag daar, dus misschien daarna toch maar weer eens gaan;)
    Maar hier mag 'ie van mij ook zeker wel in de buurt komen. Is alleen niet goed voor mijn portemonnee dan haha;)

13. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    't Bakhuus is onze favouriet als we in Harderwijk zijn. Echt een aanrader!

Deel Deze Pagina