Kindvriendelijk oud en nieuw

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Yeuu, 24 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Wij gaan oud & nieuw vieren met vrienden. Punt is alleen dat die vrienden aan de andere kant van het land wonen.

We zijn er nog niet uit waar we het gaan vieren. Maar als derde optie wil ik toch kijken om het ergens te gaan vieren.
    Nu begreep ik dat centerparcs meestal vuurwerk-vrij is, en wellicht al fully booked. Van ons mag er best wat vuurwerk afgestoken worden.

Maar we moeten vooral rekening houden met de kinderen. 2 van 2 en 2 van 5...
    Wie heeft leuke tips? Misschien ergens rond Utrecht , Rotterdam? Of andere ideetjes

2. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Kun je daar niet blijven logeren? Of iets in de buurt vinden?

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Echt niet alle parken van Center Parcs of Landal zijn vuurwerkvrij. Je kan op de website kijken welke wel of niet. Prijzen zijn wel hoog rondom oud&nieuw!

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Ik zou het vieren bij diegene met de meeste ruimte . En dan daar blijven slapen. Geen gesleep met kinders midden in de nacht. En als ze moe zijn kunnen ze gewoon in bed. En hoef je ze niet te storen in hun slaap.

5. K00

K00 Niet meer actief

Zal niet mee vallen nu nog iets te vinden denk ik... succes!

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dit inderdaad!Ik heb even op Landal Miggelenberg gekeken; daar kost het 1360 euro 8 p huisje - wel voor een midweek - maar volgens mij kun je niet korter in veel huisjesparken. Bedrag is nog zonder door te boeken...

Oh- toevallig is dat ook nog de enige die te boeken is zo'n beetje in de middenregio's.. in het Vennebos (brabant) betaal je al 1900 euro!

Volgens mij kun je dan beter flink uitpakken bij 1 van beiden thuis voor een kwart van dat bedrag :p

7. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Wij hebben ook iets geboekt met Oud en Nieuw, we zitten daar met een vriendengroep (waarvan een aantal ook met kinderen). Ik zou verder kijken dan die parken, want je kunt voor veel minder geld iets veel leukers krijgen.

8. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Wat bedoel je dan? Particulier huren?

9. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Bijvoorbeeld.

Wij hebben toevallig iets via Airbnb, maar er zijn vast nog tig andere opties. Wij betalen 2100 voor 4 nachten in een luxe villa met 7 slaapkamers en 4 badkamers. Maar als we voor minder luxe waren gegaan, hadden we ook voor 1500 klaar kunnen zijn. Ik denk dat je voor 2 gezinnen echt nog wel iets leuks moet kunnen vinden!

Deel Deze Pagina