een humeur om te knallen!!

Discussie in 'De lounge' gestart door ikke1981, 30 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Kennen jullie dat, dat je een humeur hebt om te knallen??

Ik heb het nu al 2 dagen, en waarom?? echt word er niet goed van, waar mn humeur dus nog slechter van word.

Daarbij ook al 2 dagen pijn in mn schouderblad, waardoor ik dus niks kan, en de kleine man ineens alleen maar zeurt om gedragen of gewoon even uit bed getilt wilt worden, waar ik dus nee op moet zeggen en hij dan weer boos om word, en zo gaat dat dus de hele dag door.

Ik word gewoon zo moe van mezelf, alles en iedereen zit me in de weg. Oma is gelukkig zo lief geweest om de kleine man op te komen halen en hij blijft er lekker logeren, en kan ik mn goeie humeur weer opzoeken, maar waar oh waar is die

2. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

al achter de wasmachine gekeken? ;)
    zonder gekheid, heel herkenbaar hoor al duurt het hier meestal wat minder lang. Heel lief dat oma de kleine even van je overneemt.

Sterkte vandaag!!

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Ja, dat heb je weleens. Ga vanmiddag even wat 'leuks' doen, zodat je weer in een fijne stemming komt!

Hier vandaag een dochter met zo'n humeur.... Vanmiddag gaan we naar vrienden, maar ze wilde echt vanmorgen gelijk al heen!
    Wilden we even naar de speeltuin gaan, zijn die hier allemaal gesloten (zitten veelal achter hekken omdat er kinderboerderijen bij zijn), dus toen gingen we maar even over de kermis (dachten we...) Nou we zijn denk ik 50 meter ver gekomen, daarna was het alleen maar huilen. Dus hop op de fiets en weer naar huis.
    Nu ligt ze lekker te slapen (denk dat ze vannacht veel wakker is geweest)
    Hopelijk gaat het dadelijk na d'r slaapje weer beter!

Jij succes met zoeken naar je humeur. Ga wat leuks doen of pak even een powerslaapje!

4. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Yep, hier ook een pesthumeur.

Ik heb door mijn zwangerschap bekkeninstabiliteit en wil eigenlijk meer doen dan dat ik nu kan. We zijn ook maar eventjes weg geweest vanmiddag en dan kan ik zo chagrijnig worden omdat ik zo kreupel ben.

Gelukkig word ik nog wel vrolijk van mijn zoonje. Maar mijn man heeft op dit moment niet echt een gezellige vrouw.

Nog een paar weekjes... :)

5. 1234

1234 Niet meer actief

Herkenbaar! Zo voel ik me ook vaak de laatste tijd. Misschien ook wel door wat we meegemaakt hebben in januari. Dat er nog een boel boosheid in zit. Als iets niet loopt naar hoe ik het wil dan kan mijn humeur helemaal om slaan en is het mis. Dan kan ik lopen schelden op alles en ook op mijn man. :( Gister had ik ook zo'n dag.

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hier ook zo'n dag gister, ongesteld en erg moe! zoontje die steeds huilt en piept maakt het dat ik niet een best humeur heb/had.

7. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

27 jan 2010
    390
    171
    43
    Oh ja hoor dat heb ik ook wel eens en dan moet echt iedereen bij mij in de buurt oppassen maar vooral op mijn vriend kan ik dan enorm tekeer gaan om niks en als ik later daarbij nadenk en ik sorry tegen hem zeg dan zit ik er weer om te janken omdat ik zo irritant deed, rare dingen die emoties :p

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier heb ik het maandag en dinsdag gehad wat had ik een pesthumeur zelfs vriendlief zei maar niets meer omdat hij het niet meer wist.

als hij ja zij had hij nee moeten zeggen etc. lekker met die hormonen erbij.

arme man

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Fijn om de herkening te lezen, al hebben sommige echt wel reden, en dan bedenkt ik me dan maar, kom op Dees stel je niet aan!!

Vanmiddag heerlijk lui op de bank gelegen, en af en toe mn oogjes dicht en ook vanmiddag even in Quinn zn kamer gaan ruimen, en de rest van de speelgoed, en kreeg net een zak m&m op schoot geworpen, en ik voel me weer een beetje mens.

Met de kleine man gaat het zoals altijd prima bij oma, en ik heb heel eerlijk even geen gezeur van hem aan mn koppie, want die kleine heeft voelsprieten, mama slecht in de dr vel, treiteren maar!

Dus ik kom lekker bij :D

10. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

m&m's maken zoveel goed :D ohhh krijg er gelijk trek in!

11. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik zie dat je aan het lijnen bent en je in je 3e week zit. Dat kan komen door je veranderde suikerspiegel en je hormoonhuishouding die daarmee gepaard gaat. Ik herken het namelijk helaas wel :)

12. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    ow ja, vanmiddag zo'n pesthumeur gehad. Had geen reden, behalve dat we moe maar voldaan uit de stad terug kwamen van een ochtendje Q-day vieren. Dochterlief was heel erg moe, dus lekker naar bed...ja, vergeet het maar. Nou dit is de eerste keer dat ze dus helemaal niet heeft geslapen overdag.

Ik tilde haar van de commode en bats!! Een kopstoot. Ging per ongeluk, door haar vermoeidheid, maar pijn deed het wel :( Bah...ik kon ook zelf wel janken...

gelukkig is mijn goede humeur inmiddels weer terug. :D

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw nee dat lijnen doe ik al weken niet meer, moet het eigelijk weg halen, maar stiekem hoop ik dat ik mijzelf kan motiveren om weer te beginnen, maar tot nu toe werkt het niet hahah

Heb mn manlief ook aangestoken tot ruimen, en we worden er bijde vrolijk van.
    Bij mij werkt het echt zo, opgeruimd huis, opgeruimd hoofd :D
    We beginnen zo aan vuilniszak nr 2

Deel Deze Pagina