Die zak geld tja dat is een nadeel maar goed je betaald ook wel voor de hele beleving. Mijn vriend vindt het heel leuk om af en toe te doen en ik geniet met volle teugen mee. We zijn in oktober bij Interscaldes geweest (eten en slapen). Is ook 3 sterren maar schijnbaar wel heel anders. Heb begrepen dat de Liberije veel meer op de showelementen zit. Dus ben stiekem wel benieuwd. Bedoel je oud sluis van Sergio Hermans? Die is inmiddels gesloten toch?
http://www.kaatje.nl/index.html Mijn man vind het ook fantastisch.. Heb nog even gekeken naar Gaggan (in Bangkok Thailand, 2* Michelin ) maar 26 gangen diner met 3 jarige erbij durfde ik toch niet aan. Eten zit zoveel bereiding in en tijd in ontwikkelen dat prijzen ook nog wel begrijpelijk zijn. (op Netflix zijn wel leuke documentaires) Interscaldes ga ik ook eens checken
Hahahaha moeten we nog wel keer inplannen he Wij vinden la Cuba nita wel erg lekker! Maar dat komt misschien omdat we nog geen vergelijkingsmateriaal hebben, om ons heen hoor ik veel negativiteit
Haha met een 3jarige geen goed plan. Kaatje ziet eruit als veel vis. Geen probleem voor mij maar vriend wordt er niet blij van. Interscaldes is echt een aanrader. Maar wel die zak met geld mee wij waren iets van 1100 euro kwijt. 9 gangen, wijn arrangement en overnachting.
Dankjewel voor alle suggesties hebben besloten om iets verder door te rijden en naar 't zusje Apeldoorn te gaan. Zag in de last minute dat ze aankomende zondag nog plek hadden. Nu hopen dat we geen spijt krijgen het is een eindje rijden voor ons.
Veel plezier @Huismuisie bij kaatje heb ik vooraf bij reservering aangegeven geen vis en schaaldieren te eten. (heb intollerantie oid zit hele avond na eten ervan met buikkrampen) ik kreeg toen afwisseling van vlees en vegetarisch