Hoe het beste te rijden ivm Merwederbrug

Discussie in 'De lounge' gestart door consider, 13 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.025
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Aanstaande zaterdag rijden wij vanaf Noord Groningen naar familie in zuid Brabant.
    Wij komen normaal gesproken altijd over de merdewebrug.
    Omdat hier door problemen met de brug nu opstoppingen ontstaan waardoor de vertraging oploopt tot 1 uur en drie kwartier....ben ik opzoek naar een alternatieve route.
    Zonder vertraging doen we al 3 en half uur over de reis....dus zit niet te wachten om zolang extra in de auto te zitten. We gaan namelijk ook dezelfde dag weer terug naar huis.
    We rijden altijd de route Zwolle>Utrecht>Breda>Roosendaal
    Iemand een suggestie hoe we nu het beste kunnen rijden?

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Via Zwolle-Arnhem-Eindhoven?

Het zal wel een aantal km om zijn, maar niet extreem veel denk ik.

3. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Van Utrecht, via Rotterdam naar Bergen op Zoom en dan naar Roosendaal. Is ietsje omrijden, maar geen uur en 3 kwartier. Het nieuwe stuk A4 rijdt prima (let wel dat vele navigatiesystemen deze weg niet kennen, Google maps wel dus misschien kun je daar even kijken)

4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    gezien je roosendaal als laatste noemt zou ik vanaf utrecht nog even rotterdam aanhouden en dan bij moerdijk het water over en anders bij Willemstad, afhankelijk van waar je precies moet zijn.

5. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Als je dit via google maps bekijkt, geeft hij als het goed is de kortste of snelste route. Hier geeft hij ook vaak alternatieve routes. Dan kun je gelijk zien hoelang je reis duurt met omrijden.

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.025
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Bedankt voor alle tips! Deze route gaan we maar nemen! Nu hopen dat de brug snel weer gerepareerd is.

7. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Bij jtrecht de a12 nemen naar Rotterdam en dan de a16 naar breda

Als je de a15 neemt ben ik bang dat je evengoed nog in wat hinderkomt aangezien de brug a27 a15 kort bij elkaar zitten.

Of als je zwolle naar arnhem neemt over a 50 dan doorijden op die a50 naar oss en dan a 59 nemen denbosch waalwijk, knooppunt hooipolder doorrijden naar de a16

Deel Deze Pagina