Stacaravan Italie

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Blaadje, 19 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Hoi dames,

Wij zijn aan het rondkijken voor onze vakantie voor volgend jaar (ja nu al ;) )en we zoeken een stacaravan aan het lago maggiore of het gardameer, maar zien inmiddels door de bomen het bos niet meer dus hopelijk hebben jullie goede ideeën!
    Onze punten waar de camping aan moet voldoen:

-Zwembad, en dan niet met taferelen van om 8 uur je bedje daar moeten reserveren
    -airconditioning
    -GOEDE wifi!
    -Stacaravan moet netjes en schoon!!! zijn met tenminste 2 slaapkamers!

Ik ben benieuwd!

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Wij hebben 3 jaar geleden een stacaravan gehuurd op camping Isolino aan het Lago Maggiore. De stacaravan was praktisch nieuw, met 3 slaapkamers, 2 toiletten en douche. De camping staat bekend dat het een massale camping zou zijn met veel regeltjes, maar wij hebben dat toen niet zo ervaren.
    Wifi moest je voor betalen (een bonnetje voor een bepaald aantal uur, dacht ik).

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ziet er leuk uit......maar die badmutsen, pfffff! Dan haak ik af....

4. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Badmutsen is bijna overal in Italië

5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.829
    3.625
    113
    Wij stonden dit jaar op Altomincio Family park bij het Gardameer. We hadden een mooie en schone stacaravan met 3 slaapkamers en airco, geboekt bij vacanceselect. Een ruim opgezette, zeer kindvriendelijke camping, met leuke zwembaden, speeltuintjes en animatie. Wel erg groot, wij zaten er buiten het hoogseizoen, ik weet niet hoe het er in het hoogseizoen is. Maar de camping was mooi en schoon, ik vond het een aanrader. WiFi tegen betaling, en er zat wel verschil in hoe goed het werkte. In het centrum werkte het prima, daar zaten wij, zot je bovenop de heuvel schijnt het minder te kunnen zijn.

Geen badmutsen daar trouwens.

6. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.199
    531
    113
    Wij hebben diverse keren via Gustocamp een stacaravan gehuurd en die zijn heel netjes allemaal. Ze staan op diverse campings dus misschien zit er een voor je bij. Zijn altijd vrij nieuwe caravans die zij aanbieden.

7. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Gelukkig ook best een flink aantal niet :D

8. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Dankjulliewel voor de tips! Ik ga ze is even doornemen! Badmuts lijkt me niet echt wat maar als de camping verder super is dan zetten we ze gewoon op;)

We hebben 2 jaar geleden op een camping in normandie gezeten en de wifi was echt super slecht, we konden zelfs amper whatsappen.. En daarbij geen mobiel bereik. Dus vandaar dat we nu echt zeker willen weten dat dat goed zit.

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Wij zaten er vorig jaar, nooit meer! Ik moet toegeven sat we eennhorrorplek hadden. Ook via vacanselect maar dan echt precies boven de glijbaan van het zwembad ( vanaf 9 tot 7 gillende glijende kids en keiharde muziek) Ontzettend veel geluidsoverlast tot flink in de nacht, smorgens racen voor een bedje, een grote mierenhoop in het zwembad, onmogelijk een parkeerplek te vinden als je laat terug komt. Nee sorry, ik begrijp echt niet waarom iedereen deze camping zo geweldig vind.

10. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Altomincio familypark. Via go4camp. En dan een lounge stacaravan! Super mooie caravan met loungebank en op korte afstand van alles! Echt een aanrader!

11. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.829
    3.625
    113
    Dat lijkt me ook wel echt een rotplek, heb je niet geprobeerd een andere plek te krijgen? Wij zaten in een rustig straatje, minuutje of 3 van het zwembad af, ruim en rustig met een leuke speeltuin, echt zalig.

12. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Uiteraard wel geprobeerd (meerdere malen zelfs) maar goed, hoogseizoen dus alles stampesvol.
    Jullie zaten denk ik in het straatje vlakbij het diepe zwembad?

13. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland

Ik heb de horror verhalen ook gelezen en daarom geboekt bij een organisatie die zeker kan garanderen waar je zit. Het is dus van te voren goed nakijken. Go4camp heeft dus alleen beneden caravans. De "goedkopere' versie naast de miniclub , en de andere 5 min er van daan in een rustig straatje. Vond het echt perfect. Zowieso ben ik erg te spreken over de service van go4camp.

Deel Deze Pagina