2,5 week na miskraam, testen negatief.. klaar voor een frisse start?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Skippy87, 10 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Hoi meiden..
    2,5 geleden heb ik de miskraam opgewekt met cytotec, 1,5 week geleden kreeg ik te horen dat ik zo goed als schoon was.. er zaten nog minimaal resten en dat zou vanzelf goedkomen..
    Een week geleden ben ik gestopt met bloeden.

Ik heb om de 2 dagen een sensitest gevoelige zwangerschapstest gedaan.. hcg leek af te nemen en vandaag was de test wit:)
    Ook direct een ovulatietest gedaan en deze was ook negatief..
    Waar denken jullie dat ik nu sta in mijn cyclus? Ik wil zo graag weer zwanger worden..
    Heb overigens PCO en een onregelmatige cyclus en over 4 weken een afspraak om te beginnen met ovulatie inductie..
    Maar ik heb dus soms wel een eisprong van mezelf.. (zo 2x zwanger geworden)

2. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Wat verdrietig dat je een mk hebt gehad. Begrijpelijk dat je snel weer wilt gaan proberen.
    Gezien je PCO hebt lijkt het me niet te zeggen waar je zou kunnen zijn in je cyclus. Ik zou doorgaan met ovulatietesten, gezien je soms wel zelf een eisprong hebt. Wie weet spoor je m op binnen de komende 4 weken. Succes!

3. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Wat naar dat je een miskraam heb gehad, i know the feeling :(

Ik ook wou meteen door na mijn curettage vanwege mijn PCOS, 4 weken erna werd ik weer ongesteld en toen weer meteen een poging gedaan niet gelukt, volgende poging was alweer raak en van een tweeling nog wel (heb je grotere kans op bij pcos) het kan heel snel gaan dus, ondanks de pcos.

Ik zou doorgaan met ovulatie testen en kijken wanneer je lichaam weer klaar is voor een nieuwe zwangerschap.

Ik wens je heel veel succes en hoop dat je weer snel een positieve test in handen heb.

xoxo

4. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Hier een onregelmatig en langere cyclus. Na een miskraam ging die altijd terug onmiddellijk dezelfde richting uit.
    Het waren altijd vroege miskramen en het hcg was altijd heel snel terug weg. 3-5 weken later had ik een nieuwe eisprong.

Ik zou zelf met ovu testen (als die werken bij u) werken. Eerst alle 2 dagen tot er iets op komt en vanaf dan alle dagen? Als ik ze gebruik doe ik het sowieso op die manier.

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Als er nog restjes zittende vanzelf op moeten lossen zou ik een menstruatie afwachten. Dan komen als t goed is de laatste restjes mee en ben je helemaal schoon voor een nieuwe poging.

6. jeske160789

jeske160789 Bekend lid

9 sep 2015
    553
    72
    28
    Heey..

Hier zelf ook pcos.. ik gebruik progesteron creme van dr. Lee en hierdoor een mooie regelmatige cyclus.. waardoor het wat makkelijker is in te schatten wanneer ik op de helft ben..

Ga deze weer gebruiken als ik voor de 1e keer ongesteld ben geworden naar onze miskraam.

Deel Deze Pagina