hmm die is wel erg wit.. jammer, want op andere 2 zag ik wel een streepje. heb je wel ochtendurine gebruikt die geconcentreerd genoeg was?
Ik heb gisteren ook geen ochtendurine gebruikt, daarom nu expres ook niet, omdat ik zeker wil weten dat het streepje donkerder zou worden, alleen dan weet ik zeker dat, dat streepje van gisteren niet nog van mijn miskraam was. Nou ja ik zit nog ook ver voor me nod, dus misschien komt er over een paar dagen wel weer een nieuw streepje, maar ik heb er weinig vertrouwen meer in
ik heb dat ook gehad.. en de dag erna teste ik ppositief.. ik had 1e x een nagatieve tot heeeeel licht posi 2e x had ik een negatieve en de 3e x was hij positief dus moed houden we gunnen het je
Deze heb ik vanmorgen gedaan met ochtendurine binnen de tijd, een duidelijke streep pfff. Ik weet het niet hoor, denk toch dat dit van mijn miskraam is. Maar goed gisteren was de test wit en nu dit View attachment 95319
Deze is toch wel veel duidelijker dan je eerdere testen. Het zou best een nieuwe zwangerschap kunnen zijn meid, maar hou een slag om de arm. Het streepje is ook mooi roze en best duidelijk. Het ziet er in ieder geval positief uit!
Deze vind ik echt wel positief hoor! Ik denk (nav een eigen miskraam) dat de hcH daarvan er nu toch echt wel uit zou moeten zijn. Spannend!
IK wacht nog even af tot na het weekend, als het dan nog steeds onduidelijk is bel ik even. Maar goed is het een nieuwe zwangerschap, dan moet het streepje echt wel duidelijker worden
Ik wou eigenlijk morgenochtend weer testen om te kijken of het streepje weer donkerder werd, maar nu is de roze afscheiding overgegaan in rode afscheiding, dus tja, word ik nu ongesteld?? Ik wordt op dit moment echt gek van mezelf, ben ik nu zwanger is die HCG nou van mijn miskraam, wat is dat bloedverlies?? Eigenlijk zou het beter zijn als ik nu ongesteld wordt dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Want ik ben nu heel de dag met niets anders bezig.Vorige week had ik ook al wat bloedverlies. Een miskraam is al heel verdrietig, maar die nasleep is gewoon heel vervelend, zeker voor iemand die graag weet waar ze aan toe is
Jeetje meid! Sterkte! Ik hoop dat je gauw weet waar je aan toe bent..! En natuurlijk dat je gauw goed zwanger mag worden!
Ik heb besloten niet meer te testen tot na het weekend, ik wordt echt gek van mezelf en al die vage streepjes waarvan ik niet weet waar ze vandaan komen. En vorige week al licht bloedverlies, en nu vanaf gisteren weer, maar het zet niet door tot ongesteldheid pfff. Wil weten waar ik aan toe ben. Ik heb nooit bloedverlies gehad voor mijn ongesteldheid, alleen altijd een heel klein beetje net na mijn eitje. Volgens mij is mijn lichaam flink van slag na die miskraam.
Dat is natuurlijk helemaal niet gek he, meid (maar wel irritant..)! Doe een beetje rustig aan dit weekend, ga er even lekker uit en probeer wat afleiding te zoeken! Sterkte!
Nou de rode duivels zijn vandaag goed doorgebroken, het streepje, was waarschijnlijk toch nog van mijn miskraam, dus tja. Aan de ene kant jammer natuurlijk, maar aan de andere kant ben ik blij met zo'n mooie cyclus (28 dgn) na een miskraam, want dat heeft ook niet iedereen. Nu een nieuwe ronde met nieuwe kansen en geen vage streepjes, maar hopelijk een mooie knaltest aan het eind
Niet lullig bedoeld maar ik denk niet dat t van je mk was hoor.. voor zover ik mijn vk heb begrepen na mijn mk kun je pas ovuleren en weer ongesteld worden als het hcg uit je lichaam is. dus als je nu echt ongesteld bent heb je een eisprong gehad en was het oude hcg al lang uit je lichaam.. maar goed.. zo heb ik het toen begrepen.. kan best zijn dat t technisch anders is hoor... IIG jammer dat je toch ongesteld bent geworden.. je hebt nu wel duidelijkheid en ik hoop dat je snel een knaltest mag hebben meid... knuff
Volgens mij kan je gewoon een eisprong krijgen hoor met HCG in je bloed er zijn zelfs mensen die HCG (van moeders van moeders) krijgen om een eisprong op te wekken. Het ligt er denk ik wel aan hoeveel HCG. En ongesteld ben ik zeker heel duidelijk hihi. En ik heb tot drie weken na de miskraam nog positief getest, een week geleden was ie negatief, op die twee testen met een vaag streepje na dan maar goed ik hou het er maar op dat de concentratie van mijn urine toen goed was en hij daarom het laatste beetje HCG meepakte, anders weet ik het ook niet
oh ja dan zal t wellicht nog van je MK zijn helaas...ik zal dan de vk wel verkeerd begrepen hebben toen.. was er ook niet heel erg bij toen hoor om de technische dingen op te pikken... hoop dat je snel een goeie zwangerschap mag hebben...knuff