Omdat ik het zelf altijd zo grappig vind om op dit forum naar onduidelijke tests te kijken, werd het tijd om er eens wat voor terug te geven Dit is mijn test van vandaag, slechts 10 DPO. Maar ik kan er maar niet omheen dat ik toch wel iets zie.. Hij is echt supersuperlicht en ik beschouw hem negatief, maar het blijft spannend! Over 2 dagen test ik weer eens denk ik. Hopelijk is het dan nog nodig! Bekijk bijlage 95178
zie toch ook een streepke idd heel licht,hopelijk is de streep donkerder bij de volgende test. dui hier alvast
ik zie zeker wel een licht streepje en hij lijkt ook wel roze te zijn. ik hou je in de gaten. succes met de volgende test
Dank voor jullie reacties meiden! Het is dus goed dat hij 'kleur' heeft? Anders zou het iets indroog-achtigs zijn zeker? Ik heb me daar nooit zo in verdiept, dus geen idee..
ja het is zeker goed dat hij kleur heeft. hij moet roze zijn anders kon het volgens mij idd indroog zijn
Hij is alleen niet helemaal betrouwbaar denk ik. Omdat ik hem niet zo heb afgelezen in de eerste 5 minuten.. De eerst 5 minuten was ik hem vergeten en daarna moest ik toch best haasten om te gaan werken en heb ik de test weggegooid (doe ik altijd heel snel..). Vlak voordat ik wegging eruit gevist en vanavond pas echt de foto gemaakt. Maar verandert zo'n test dan zo enorm als hij opdroogt? Ik heb wel altijd het idee dat ze wat donkerder lijken (ervaring met ovutests). Dan zie ik hier zoiets onzekermakends in de gebruiksaanwijzing staan: "Testresultaten moeten na exact 5 minuten worden afgelezen. Hoewel een positief testresultaat gedurende meerdere dagen ongewijzigd blijft, kan een negatief resultaat binnen enkele minuten na het einde van de testperiode veranderen in een positief resultaat, wat tot een verkeerd aflezen kan leiden. Daarom kunt u de test het beste meteen weggooien nadat u het resultaat na 5 minuten heeft afgelezen." Die laatste zin is zeker voor van die onzekere tuurders als wij...
Nou meid ziet er goed uit hoor! Heb net naar iemand anders testen zitten gluren en daar zag het er (10 dpo) net zo uit! Een voorzichtig gefeliciteerd dus alvast Oh, lees net je bovenstaande berichtje.. nou hoop evengoed heel hard voor je dat ie over een paar dagen donkerder is hoor
Precies En puur toeval hoor! Maar daarom dacht ik: laat ik het je zeggen! Want hoop doet leven, en hopelijk in dit geval in jou buik.. hihi!
Haha, gaan we niet meer proosten, Neel? Oh.. jij mag sowieso geen bier meer natuurlijk Stukje cake van Pluis dan maar! @ Babsies: Lief dat je het zei! Ja, we gaan even flink hopen hier Ik zal jullie via dit topic op de hoogte houden!
ja doen hoor! Leuk, ik zie net dat we uit hetzelfde bouwjaar komen.. ben jaloers Ik moet nog even wachten tot volgend jaar.. en ik wil NU mama worden.. *grmbl*
Leuk, Babsies, een geboortejaar-genoot! Waarom moet je nog een jaar wachten? Nog even verstandig aan het doen? (en ondertussen lekker vast wennen op het forum? )
ja precies, wat klinkt dat grappig haha! Ja, verstandig want op reis met een dikke buik is niet ideaal 6 maanden gaan we weg, dus tis voor een goed doel hoor! Kinderwens is er altijd al geweest, en vriendlief kwam een paar weken terug met de boodschap dat hij er ook klaar voor is, dus na de reis (of hopelijk al tijdens) beginnen met klussen, jeej! En nu idd mezelf al lekker maken op zp, die eierstokken klapperen zowat m'n buik uit haha En jij? Groetjes!
Op reis, wat leuk! Waar gaat de reis naartoe? Wel fijn als je dan ook samen bent inderdaad, ik zou gewoon hier en daar lekker klussen hoor! Ben je al wel gestopt met de pil? Ja, zal wel lekker gekmakend zijn hier in deze omgeving, met al die zwangerschapswensen, hihi! Maar leuk dat je al meekletst! Nee, ik ben nog geen mama, wij gaan voor de eerste! Mijn forumnaam is alleen een beetje vaag, hihi! Ik wil hier niet herkend worden, vandaar Maar meid, ga vooral je wens achterna! Dat wil ik je nog even meegeven! Dat ben ik ook aan het doen (ook al ben ik nog druk aan het studeren..) Verstandig? Vast niet, haha!