Ik geef nu nutrilon standaard maar ik hoor en lees dat het kruidvat merk eigenlijk net zo goed is. Hoe moet ik overstappen? Ik neem aan dat dat geleidelijk moet. Wie kan mij vertellen hoe ik dat het beste kan doen?
Je kan voeding mengen. Je doet er steeds 1 schepje van kruidvat bij. Je kan ook ineens overstappen, kan wel wat krampjes geven, maar hier geen last van gehad.
Aaah dit topic zocht ik. Ik ga morgen namelijk ook Kruidvat voeding halen, maar ik denk dat ik het wel ga mengen met Nutrilon 1.
Ik ben ook in 1x overgestapt. Wel niet van de nutrilon, wij gebruikten friso, maar dat lijkt me hetzelfde. Weinig problemen gehad.
nutrilon en kruidvat is eigenlijk hetzelfde, je kan gewoon in een keer overstappen. het is wel zo dat kruidvatvoeding iets minder lekker ruikt, maar verder dus hetzelfde. onze jongens krijgen beide kruidvatvoeding en op het kdv nutrilon. hier hebben we nooit problemen gehad, maar misschien is dit ook wel per kindje verschillend. joyce
Ik heb ondertussen Kruidvat voeding gehaald, maar het is wel heel anders van samenstelling dan Nutrilon vind ik. Het is poederiger en mengt niet zo goed met water als Nutrilon. Of ben ik de enige die dat vindt? Oh, ik ben trouwens gisteren begonnen met 2 schepjes Kruidvat en 2 schepjes Nutrilon. Vandaag alweer 3 schepjes Kruidvat en 1 schepje Nutrilon.
Ik ga vanaf morgen Nutrilon met Kruitvat mengen. Ben benieuwd hoe dat gaat Ik vind trouwens wel dat, wanneer ik de fles waar nutrilon in geweest is, schoonmaak er een enorme putlucht tevoorschijn komt. Dit is enkel van de flesvoeding, niet wanneer we andere producten/dranken door de gootsteen gieten. He bah, wat vies.
maar kruidvat heeft toch geen nummer 1 ? of heb ik dat nu helemaal mis ?? en scheelt het nog veel in de prijs dan ??? wij gebruiken nu friso nummer 1
Ik gebruik(te) nutrilon 1 forte en gebruik sinds vandaag kruitvat forte 1. ik meng nu 5 delen Nutrilon en 1 deel Kruitvat. Vandaag heeft Tim veel geslapen. Weet niet of het aan die voeding ligt dat hij meer verzadigd is, of of dat het toevallig is. In ieder geval even leuk voor de verandering (was anders veel wakker voor zijn leeftijd). Nutrilon forte 1: 12, nogwat Kruitvat forte 1: 7,99 Als hij het goed blijft doen op Kruitvat "voer" dan blijf ik dit kopen. is ook beter voor mijn portemonnee. Kruitvat heeft trouwens ook voeding wat overeenkomt met de hypo all. en voeding voor spugen, krampjes, ed. Wellicht hebben ze ook standaard voeding, maar daar heb ik niet op gelet.
hier overgestapt van nutrilon naar etosmerk. het cb zei dat je niet moet gaan mengen maar in 1x moet overstappen omdat het inderdaad een ander samenstelling kan hebben. je mag alleen mengen met bij verschillende voedingen van hetzelfde merk bijv. nutrilon 1 en nutrilon forte. je kindje kan wat darmkrampen krijgen door de verandering maar dat hoeft niet, hier was dat niet het geval.
Ik gebruik de standaard nr.1 voeding en meng deze met de comfort (beide dus kruidvat). Ze hebben inderdaad een hele lijn.
nou dan gaan wij vandaag ook maar ff kijkken bij de kruidvat zit no gewoon op de friso maar als die van kruidvat net zo goed is gaan we over op die scheelt altijd weer
Hoeveel scheelt het eigenlijk exact in prijs weet iemand dat? Wat ben je per maand nou goedkoper uit gemiddeld?
nutrilon was bijna 10 euro en etos is bijna 7 euro scheeld dus 3 euro. 1 pak per week dus 4 pakken ongeveer per maand dat scheeld dus 12 euro(dat is bijna 2 pakken).
Hier was het overstappen van Nutrilon naar Kruidvat een drama, met enorme darmkrampen als gevolg, dus toen ben ik weer terug gegaan naar Nutrilon. Later ben is ze overgestapt op Bonbebe en dat ging wel prima. Scheelt toch aardig in het geld.
Hier ook overgestapt van Nutrilon naar Kruidvat. De voeding is wel veel dunner als die van Nutrilon vinden jullie dat ook? Ik had eerst Nutrilon Omneo en nu Kruidvat Comfort Care maar bij Nutrilon speen 3 en nu is speen 1 zelfs nog te snel! Ze verslikt zich veel nu en het blijft maar komen... zit nu een beetje te twijfelen wat te doen. Oh ja Nutrilon Omneo is 13,99 en Kruidvat Comfort Care 7,99. Bon Bébé is nóg goedkoper, is hier bij Jumbo verkrijgbaar. Scheelt nog een euro extra geloof ik. De Kruidvat poeder is wel vaster, niet zo poederig als Nutrilon en mengt wat minder goed hier.
Ik heb difrax speen S en die van mij slurpt ook alles zo snel naar binnen. Ik voeg daarom bij elke fles paar schepjes nutriton bij, om het wat dikker te maken.
hebben wij ook gedaan maar dan wil die kleine van ons helemaal niet meer eten dus maak het nu dikker met bambix mag dan nog wel niet maar ja vroeger deden ze dat ook en die kids zijn er ook groot om geworden bijna 7 jaar geleden mocht het nog en nu niet meer en de oudste is ook groot geworden