Hallo dames, Gister heb ik een curettage gehad ivm een MA. Gister had ik na de curettage een klein beetje bloedverlies en vandaag helemaal niks meer. Is het normaal dat het bloeden zo snel stopt? Want ik hoor allemaal verhalen over nog weken na curettage doorvloeien en dat was waar ik me een beetje op had ingesteld. Dit had ik niet verwacht, dat ik vandaag al droog zou zijn. Zijn er nog meer dames hier die dit hebben meegemaakt?
o dat had ik ook in januari 1de dag had ik maar een paar druppels en thats it daarn niets meer had toen ook verwacht dat ik ging vloeien. ik denk dat ze alle bloed met de vacuum hebbeb gezogen dat er niets viel om te vloeien. maak je geen zorgen en sterkte met het verwerken helaas mag ik het nu nog een keer meemaken
Jeetje, Nisa, wat heftig! Voor de tweede keer en je bent er gister pas achter gekomen . Wat naar . Ik weet helaas hoe het voelt, zit nog midden in het verwerkingsproces. Het valt me allemaal zwaarder dan ik had verwacht. Heel veel sterkte met dit verlies!
Dat je weinig bloedverlies heb is van persoon tot persoon verschillend zelfs per curettage de eerste keer had ik totaal geen bloedverlies na curettage en de 2de keer had ik 2dagen een beetje bloedverlies. Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verwerken van het verlies.
Bij mijn laatste curretage verloor ik de eerste week ook niks, maar daarna heb ik nog vier weken gevloeid en ook best heftig. Het kan dat je niks meer gaat verliezen, maar het kan ook dat het later alsnog komt. Heel veel sterkte met je verlies!
Ik heb ook nauwelijks gevloeid na mijn curettage. Minder dan bij een gewone menstruatie. Sterkte ermee!
De eerste twee dagen helemaal niets. 'Mooi', dacht ik. Toen kwam de vloedgolf toch nog 5 dagen vrij heftig voor mijn doen. Echter de eerste menstruatie na dit gebeuren, was ik maar 3 dagen lichtroze en toen was het weer over.