Hebben jullie weleens iets groots georganiseerd?

Discussion in 'De lounge' started by Minny, Nov 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Ik lees nu veel dingen op Facebook over Sinterklaasfeestjes enzo. En toen bedacht ik me hoe leuk het zou zijn om eens een feestje te organiseren voor een bepaalde doelgroep. Niet dat ik het nu gelijk wil doen hoor, maar het lijkt me wel leuk om eens iets groots te organiseren. Het enige wat ik georganiseerd heb is een verjaardagsfeest. En dan nog niet eens een kinderfeestje.

En jullie?

2. tjessia

tjessia Fanatiek lid

Feb 1, 2009
    2,889
    0
    0
    Goedkope ruimte zoeken om te huren. Berg eten en drinken kopen. Doelgroep uitnodigen. Entree vragen. Vrijwilligers om te serveren en versieren.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja hoor meerdere malen, maar in privesfeer, maar wel voor 60-80 man koken ;) Ik ben nu met het idee aan het spelen om een bruidsbeurs te organiseren :) Heb al een ruimte in gedachte en ook al wel wat contacten gelegd wie als standhouder wil staan. Maar even een week of 2 denken of ik het echt wil en het laten bezinken, maar mezelf kennende komt ie er wel :D Ben nogal een doordouwer

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    Nou iets heel groots niet echt, maar wel het feest voor de 50e verjaardag van mijn moeder maar pffff nee niks voor mij hoor!
    zou er mn beroep niet van kunnen en willen maken
    Ik vond het toch wel een gepuzzel allemaal om alles en iedereen op elkaar af te stemmen
    was blij toen de avond van het feest was en ik weer zonder stress rond kon lopen:)

5. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Ja ik heb regelmatig evenementen en feestjes georganiseerd, heb dan ook de opleiding Hospitality Management met evenementenorganisatie gedaan.. ;) Erg leuk om te doen!

6. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0

Is het ook je werk dan nu? Want dat is niet mijn idee hoor. Ik wil gewoon eens iets leuks organiseren.

7. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Heb samen met mijn zussen een feest georganiseerd voor mijn ouders 25jarige huwelijk.
    Met een hele grote familie is dit erg lastig. Hebben een boot gehuurd, route uitgestippeld, eten verzorgd, dj ingehuurd, spelletjes georganiseerd noem maar op... Nooit meer :D

8. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Hahaha jullie zijn niet erg enthousiast. Het lijkt me gewoon leuk om ergens deel van uit te maken en als het dan slaagt is dat toch geweldig?

9. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Achteraf is het leuk.. Maar de stress ervoor blegh.

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Toen ik nog werkte, diverse evenementen, branchebijeenkomsten, zakendiners met presentaties, etc.

En onze eigen bruiloft natuurlijk :D

11. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Ik denk ook meer aan iets voor kinderen.

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Tsja, dan doe je dat toch? ;)

13. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Nee.. Ik vind het heel leuk om te doen maar niet iedere dag ;)

14. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0

I know!! Maar vind het niet zo simpel.

De enige connectie die ik met kids heb is de basisschool van onze dochter en de creche van onze zoon. Maar die doen zelf al allerlei dingen. Op school vragen ze wel hulp en daar doe ik wel aan mee, maar dat zijn maar kleine dingen. Meer cadeautjes in pakken enzo.....

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Misschien kun je lid worden van de ouderraad. Die organiseren volgens mij dat soort grotere activiteiten op school.

16. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Ja maar daar vragen ze op dit moment niemand. Heb de klassenouder al gevraagd of ik ergens mee kan helpen (ze hebben binnenkort weer een klassenshow), maar heb niks meer gehoord. Maar blijf me wel aanbieden hoor aan de school, want ik vind het superleuk om zo alles mee te krijgen.

17. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    Wat is groot?musicals, theaterprojecten, open podia en thema feesten, maar in het kader van mijn werk.verder m'n eigen bruiloft haha!voor bijna 400 man...was een evenement op zich haha!

Ik moet zeggen datvorgniseren in m'n bloed zit en dat zit ook wel in de familie denk ik.dingen regelen, erg leuk, aankleding enz.

Ik zou er zo m'n werk van kunnen maken!

18. nina3

nina3 Bekend lid

Aug 27, 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Misschien kun je in je straat een kleine vrijmarkt organiseren. Werd hier laatst gedaan. Erg gezellig . Briefjes ophangen her en der. Straatje uitzoeken en de rest gaat vanzelf.

19. Taby

Taby Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,366
    140
    63
    Hoe groot is groot.;)
    Maar heb hier een straatbbq georganiseerd.
    En op de woongroep voor onze 12 bewoners en familieleden organiseren we ook vaak verschillende dingen. Onze specialiteit is wel het sinterklaasfeest die wel elk jaar weer organiseren, dit wordt erg druk bezocht.
    En daarnaast organiseren we bingo's, uitstapjes naar dierentuin, peuterdans, biesbosch, frietkraam die aan huis komt, nieuwjaarsborrel etc etc.

Je moet er gewoon aan beginnen en je komt van zelf wel tegen wat je allemaal moet doen.
    Is er geen wijkvereniging bij jullie? Anders deze opzetten en dan met name voor de kinderen.

20. linnim

linnim Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    2,027
    367
    83
    in nederland
    heb ooit een symposium georganiseerd voor het werk.
    Erg leuk maar er gaat wel heel veel werk inzitten. het was gelukkig zeer geslaagd

Share This Page