Hallo dames. Ben nu 34,5 weken zwanger en sinds een paar dagen zo benauwd. Voor het weekend nog naar de huisarts geweest maar alles was goed. Waarschijnlijk komt het doordat de kleine tegen mijn ribben duwt. Morgen mag ik voor een extra controle naar de gynaecoloog. (Daar ben ik al vanaf het begin onder behandeling) Maar goed ben een beetje opzoek naar mensen die dit herkennen. Ik herken het niet vanuit mijn eerste zwangerschap.. Vooral het slapen is een drama. Ik slaap bijna rechtop omdat ik anders helemaal geen oog dicht doe. Constant een drukkend gevoel op de borst. Zou het minder worden als de baby verder indaalt? De kleine is volgens de groei echo's aan de forse kant, dus dat zal ook niet meehelpen haha Benieuwd naar jullie ervaringen!
Ik had het beide keren ook rond 34/35 weken en toen zakten ze en was het voorbij. Ik kon die twee weken echt niet fietsen omdat ik dan gewoon zo weinig lucht kreeg.
Ik had t rond 20 wk .. Heb toen op de spoed eisende hulp gelegen omdat ze dachten dat t een longembolie was. Was t gelukkig niet. Ook had ik na onderzoeken geen astma. Heb je veel maagzuur?? Ik had dat toen al wel en dat kon daarvan komen. Geloofde er niks van maar kreeg toen medicijnen tegen maagzuur en de benauwdheid was meteen minder/weg..
Herkenbaar helaas.. enige wat verlichting geeft is op mijn linkerzij liggen, dan nog is het niet ideaal maar beter dan zitten...
Hier zelfde verhaal... Ook bijna 35 weken. Hoort erbij zei vk. Moet minder worden wanneer de baby indaalt. Volgens mij is die van mij daar nu mee bezig. Benauwdheid is wat minder en indalingspijn is een feit.
Heb je veel maagzuur?? Ik had dat toen al wel en dat kon daarvan komen. Geloofde er niks van maar kreeg toen medicijnen tegen maagzuur en de benauwdheid was meteen minder/weg..[/QUOTE] Ja daar heb ik wil last van. Morgen meteen wat halen☺