Kan dit als je zwanger bent? zal natuurlijk zwaar verdoofd worden.... iemand een idee? in principe heb ik geen acuut last van mijn kies, alleen verdrukt hij de rest...
Volgens mij mag het niet, maar weet het niet zeker. Ze hebben namelijk liever ook niet dat je foto's maakt bij de tandarts. En met ingrepen wachten ze liever, in ieder geval mijn tandarts wel.
Bij mij zeiden ze als je er echt! Heel veel last van hebt doen ze het wel ( was ook zwanger ) maar als het kan dan wachten ze liever tot je bevallen bent ( ik heb het dus na m'n bevalling laten doen )
Bij m'n vriendin waren ze ontstoken tijdens haar zw. schap, genoeg reden om ze dan wel weg te halen zou je denken maar ze deden het echt niet, alleen antibiotica voor de ontsteking maar niet weghalen doordat ze foto's moeten maken en door de zware verdoving. Ik zou het zelf ook niet aanhalen in je zw. schap, heb het vorig jaar gehad maar ben er een poos flink ziek van geweest. Als je kan zou ik wachten tot na de bevalling.
Ik weet van iemand die het wel in de zw.schap heeft laten verwijderen... Nadeel is wel dat je geloof ik alleen pcm mag nemen nadien..
Als het nog kan wachten lekker laten wachten. Ik heb van de week wel een foto moeten laten maken...was het vermoeden dat de verstandskies (ligt horizontaal met bovenkant onder de wortel van de kies ernaast) aan het zieken was...gewoon foto met loodschort laten maken. Ben er wel blij mee want bleek dat de wortels van een aantal kiezen in mijn holte uitkomen...die zwaar ontstoken is. Anders had ik voor niets naar de kaakchirurg gemogen...en hadden ze aardig wat bot moeten verwijderen. Zag ik niet echt zitten aangezien je idd alleen pcm mag erna.
Foto maken mag niet en ibuprofen slikken niet. Ik redde het echt niet zonder ibuprofen, dus als het kan zou ik ff wachten.
Ik heb vorige week een gewone kies laten trekken met verdoving en foto. Volgens de vk was dit geen probleem. Ze doen het alleen liever niet in het eerste en laatste trimester. Als pijnstilling mag je inderdaad alleen pcm. Voordat ik zwanger was heb ik al mijn verstandkiezen laten trekken de eerste 2 vielen tegen heb toen 2x ibru op erna bij de laatste 2 heb ik geen enkele pijn stilling gebruikt. Zolang je er geen last van heb zal ik het nog niet laten doen.