Na 3 kilo afgevallen te zijn zijn mijn borsten vreselijk gaan hangen. Ze waren allemaal altijd appelvorm en nu meer peer. En zwaar. Ik weeg nu nog maar 56 en cup c/d. Ik train momenteel volop buik borst billen maar las dat een verstevigende borstencreme ook mee kan helpen. En uiteraard goede bh ( wat voor mij ook altijd drama is) heeft iemand goede ervaringen met een creme? Die niet exstreem duur is en in drogist gekocht kan worden?
Geloof ik niet in. Wel geloof ik in goede bh's; laat jezelf een mooie Prima Donna aanmeten dan weet je zeker dat je je geld niet weggooit
gel/creme geloof ik niet in. Zal ook wel duur zijn. Loop anders een drogist binnen om na te vragen? Goede bh daarin tegen geloof ik wel in. Ga naar een goede lingeriezaak en laat je een goede maat aanmeten. En als die bevalt, koop je er een paar bij. Hierop zou ik niet bezuinigen!
Ik bedoel geen liftende crème he een verstevegende het schijnt de borsten te voeden met ik dacht vitamine e ? En soepel te houden. De futloosheid er wat uit te halen. Idd in combi met goede bh en en borstspieren trainen. En goede voeding. Bh's nog niet over uit waar. ben weleens in zo'n zaak geweest maar nog niet geslaagd. Mijn borsten gaan de breedte in waardoor vele aan de zijkant nog langs komt zucht. Sport bhs passen beter maar minder charmant als je weg moet. de bhs van zeeman willen ook weleens passen maar bieden te weinig comfort en versteviging maar de cup is vaak goed.
Nee die crème's daar geloof ik niet in. Wel in krachttraining, mijn borsten hangen veel minder sinds ik aan krachttraining doe.
Allemaal onzin het heeft met zwaartekracht te maken. Ik heb een borstverkleining gehad (2005) en na de operatie waren ze weer stevig, maar in de loop van tijd zijn ze weer iets gaan zakken(niet hangen). Dit heb je zeker met zwaardere borsten. krachttraining zou wat kunnen helpen.
Ik geloof er ook niet van. Vitamine E is wel goed voor je huid, maar het verstevigt niet voldoende om de zwaartekracht tegen te gaan Anders kun je ook gewoon vitamine E crème kopen, bijvoorbeeld van Jacob Hooij, of hoe heet ie...
Volgens mij is het voor de stevigheid van je borsten eigenlijk beter om geen bh te dragen, maar dat lijkt me persoonlijk dan weer niet zo fijn.