Borst verstevigende gel/creme

Discussie in 'De lounge' gestart door beautifulboys, 20 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beautifulboys

beautifulboys Niet meer actief

Na 3 kilo afgevallen te zijn zijn mijn borsten vreselijk gaan hangen. Ze waren allemaal altijd appelvorm en nu meer peer. En zwaar. Ik weeg nu nog maar 56 en cup c/d. Ik train momenteel volop buik borst billen maar las dat een verstevigende borstencreme ook mee kan helpen. En uiteraard goede bh ( wat voor mij ook altijd drama is) heeft iemand goede ervaringen met een creme? Die niet exstreem duur is en in drogist gekocht kan worden?

2. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Hier geloof ik niet zo in.
    Blijft het je storen kan je ze altijd laten corrigeren.

3. mol81

mol81 Niet meer actief

Geloof ik niet in. Wel geloof ik in goede bh's; laat jezelf een mooie Prima Donna aanmeten dan weet je zeker dat je je geld niet weggooit

4. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    gel/creme geloof ik niet in. Zal ook wel duur zijn. Loop anders een drogist binnen om na te vragen?

Goede bh daarin tegen geloof ik wel in. Ga naar een goede lingeriezaak en laat je een goede maat aanmeten. En als die bevalt, koop je er een paar bij. Hierop zou ik niet bezuinigen!

5. beautifulboys

Ik bedoel geen liftende crème he;) een verstevegende het schijnt de borsten te voeden met ik dacht vitamine e ? En soepel te houden. De futloosheid er wat uit te halen. Idd in combi met goede bh en en borstspieren trainen. En goede voeding.
    Bh's nog niet over uit waar. ben weleens in zo'n zaak geweest maar nog niet geslaagd. Mijn borsten gaan de breedte in waardoor vele aan de zijkant nog langs komt zucht. Sport bhs passen beter maar minder charmant als je weg moet.
    de bhs van zeeman willen ook weleens passen maar bieden te weinig comfort en versteviging maar de cup is vaak goed.

6. beautifulboys

Ik ga het opzoeken prima donna

7. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Nee die crème's daar geloof ik niet in. Wel in krachttraining, mijn borsten hangen veel minder sinds ik aan krachttraining doe.

8. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Allemaal onzin het heeft met zwaartekracht te maken.
    Ik heb een borstverkleining gehad (2005) en na de operatie waren ze weer stevig, maar in de loop van tijd zijn ze weer iets gaan zakken(niet hangen).
    Dit heb je zeker met zwaardere borsten.
    krachttraining zou wat kunnen helpen.

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik geloof er ook niet van. Vitamine E is wel goed voor je huid, maar het verstevigt niet voldoende om de zwaartekracht tegen te gaan :)

Anders kun je ook gewoon vitamine E crème kopen, bijvoorbeeld van Jacob Hooij, of hoe heet ie...

10. elpira

elpira Lid

9 apr 2013
    30
    3
    8
    NULL
    NULL
    Sloggi Wow Lace, echt super fijne bh's!

11. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Dan heb ik wel liters crème nodig 😂

Nee zou gaan trainen en goede bhs's kopen.

12. Emama

Emama Bekend lid

13 jun 2016
    792
    118
    43
    je hebt speciale borstendouches om ze stevig te houden met behulp van koud en warm water afgewisseld

13. Aries

Aries Niet meer actief

Volgens mij is het voor de stevigheid van je borsten eigenlijk beter om geen bh te dragen, maar dat lijkt me persoonlijk dan weer niet zo fijn. ;)

Deel Deze Pagina