Hallo ik heb een vraagje, misschien weet 1 van jullie of dit een miskraam is ofniet. Ik ben ongesteld en voelde opeens een grote prop eruit komen. toen ik naar de wc ging zag ik een soort zakje van bloed liggen in me maandverband. Het zag er zo raar uit dat ik het ''zakje'' open heb gemaakt en toen zag ik soort wit achtig weefsel met daaraan rood weefsel en donkerroodweefsel. Het lijkt op een miskraam maar weet het niet zeker. ik heb verder nergens last van ik had alleen buikkrampen maar dacht dat dat door de menstruatie kwam.
Hoi, Het lijkt wel op het zakje dat ik vandaag verloor en dat was duidelijk een miskraam. Zou het kunnen dat je zwanger bent geweest? Ik kan er verder niet echt over oordelen. Bij mij zat er duidelijk een kindje in het zakje.
Hoi Rosaline, Had je een test gedaan of was je overtijd? Ik heb ooit als jonge meisje (12 jaar) zoiets verloren toen ik net menstrueerde. Ik had een wat langere cyclus en ik voelde ook een soort plop. Volgens de huisarts was het wat dikker baarmoederslijmvlies wat in een keer naar buiten kwam.
Yep Lov. Ik was nog kind en schrok me wild. Mijn moeder heeft het toen meegenomen naar de huisarts. Hij zij dat bij een onregelmatige cyclus je soms wat meer slijmvlies opbouwt en je kan het in een keer verliezen. Daarna nooit meer gehad en ik was ook regelmatig ongesteld. Het was als ik me goed herinner mijn derde menstruatie.
Ik moet zeggen dat ik het direct herkende, het lijkt sprekend op het vruchtje wat ik verloor met 6 weken. Het kan natuurlijk ook iets anders zijn, als je het zeker wilt weten, doe dan alsnog een zwangerschapstest, die geeft nu nog HCG aan in je urine, dat is niet zo snel weg. Als hij positief aangeeft dan weet je genoeg. Als het negatief is dan zou ik je huisarts even raadplegen. Sterkte meid.