Restweefsel na curretage

Discussie in 'Miskraam' gestart door JA94, 31 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JA94

    JA94 Lid

    31 dec 2021
    9
    0
    1
    Vrouw
    Hey allemaal,

    Onlangs moest ik een curretage laten uitvoeren op 12 weken zwangerschap :cry:.
    Na 5 weken ging ik opnieuw op controle en merkte de gynaecologe een restje van de zwangerschap. Dit restje was 2,5 cm op 1 cm. Ik had verwacht goed nieuws te krijgen en opnieuw 'gezond' te zijn. Dit was echter niet het geval. Ik kreeg medicatie (misoprostol) om bloedingen op te wekken. De eerste dag 4 tabletjes, 24 uur later opnieuw 4 tabletjes. Dit had geen enkel effect. Ik kreeg wat krampen maar de bloedingen bleven uit.
    Nu zijn we vandaag anderhalve week verder en heb ik nog steeds geen bloedingen gekregen. Wel heb ik dagelijks bruine stolsels (de ene dag zijn deze al wat groter dan de andere dag). Nu vroeg ik mij af of dit het restje zou kunnen zijn? Of hebben deze stolsels er niets mee te maken?

    Maandag ga ik terug op controle maar doordat ik hier dagelijks mee bezig ben, wordt de bezorgdheid steeds groter.
     
  2. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Stolsels kun je kapot knijpen en weefsel niet. Dat is vlesig. Zolang je stolsels blijft verliezen betekend t dat je bloedvaten nog steeds open staan en t rest weefsel er nog steeds zit. Dat is wat mijn vk vertelde. Succes morgen. Hopelijk gaan ze je helpen met nog een keer een curretage.
     

Deel Deze Pagina