Wel of niet zwanger invullen

Discussie in 'Miskraam' gestart door IkbenSanne, 4 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IkbenSanne

23 okt 2021
    68
    54
    18
    Vrouw
    Ik heb afgelopen vrijdag een eerste echo gehad, daarop was alleen een leeg vruchtzakje te zien, voor de grootte klopte, maar qua termijn absoluut niet. Ze hebben dus gezegd dat ik sterk rekening moest houden met een miskraam. Ik weet 100% zekerNu heb ik zometeen m'n booster, maar dan moet je natuurlijk invullen of je wel of niet zwanger bent. Wat zet ik daar neer? Ik heb eigenlijk geen zin in blij gezeik omdat ik zwanger zou zijn, maar ik weet niet of het kwaad kan om nee in te vullen. Doen ze daar iets mee?

2. IkbenSanne

23 okt 2021
    68
    54
    18
    Vrouw
    Ik heb m'n zinnen niet afgemaakt zie ik. Ik weet 100% zeker wanneer m'n eisprong was en dus ook dat het nu niet goed is.

3. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Ik zou ja invullen.

Ze zeggen dat je rekening moet houden met een miskraam maar je hebt deze nog niet gehad. Dus je bent gewoon zwanger nu. Je zal de 1e niet zijn die een verkeerd eerste echo beeld kreeg.

IkbenSanne vindt dit leuk.
  4. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Ja, invullen. Je krijgt geen vragen. Alleen mogelijk een ander type vaccin. Zoals Pfizer.

IkbenSanne vindt dit leuk.
  5. IkbenSanne

23 okt 2021
    68
    54
    18
    Vrouw
    Thanks dames, ik heb op jullie advies zwanger ingevuld en geen vervelende opmerkingen gekregen gelukkig.

Fennec vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina