En weer halen we de 5 weken niet... Voor de tweede keer in 3 maanden krijg ik bloedverlies bij 4 weken 5 dagen... Vandaag hele erge ongi krampen in rug. Dus had een vermoeden al (zo ging het de vorige keer namelijk ook) en net even gekeken en weer bloedverlies. Heb er een hard hoofd in dat dit nog goed komt K*T!! Begin me serieus af te vragen of er iets mis is met mijn lichaam.
Ja helaas wel. De 2e in 4 maanden. Begin me steeds vaker af te vragen of we ooit een kindje in ons armen mogen sluiten. De hoop en het vertrouwen is nu ver te zoeken .
Heel veel sterkte meiden!! Hopelijk stop het bloeden zo en is het maar een adertje! Ik heb met 12 en 14 weken bloedverlies gehad en godzijdank is alles goed met ons mannetje!!
Nou na gister dus beetje bloedverlies en vanochtend beetje bruinig heb ik daarna dus geen bloed ofzo meer gezien. Het lijkt wel deja vu dit was de vorige keer ook precies zo... Heb vanmorgen nog een digi test gedaan (wel zonde maar wilde zo graag testen) deze zegt nog steeds 2-3 weken, in januari toen ik de ochtend na t eerste bloed verlies testte was t meteen nog maar een licht streepje, dus dat geeft dan weer sprankje hoop, maar aan de andere kant het is wederom op cyclus dag 34 begonnen... In januari duurde het 3 dagen voor het echt doorbrak. Vk gebeld die zegt ook het kan 2 kanten op er is nog niks te zien op een echo dus even afwachten. Bah! Ben het echt zat!
Hoop het zo voor je dat het helemaal niets is die bloeding. Helaas zeg een positieve test ook niet veel. Heb vorige week een mk gehad en gisteren een vet positieve test:x Sterkte meissie
Dankjewel meiden, ja joh heb zelf de hoop eigenlijk al opgegeven maar wil gewoon zeker ervan kunnen zijn... Zo zenuwslopend
Hey shart en de andere meiden, Ik zou me ook graag bij dit forum voegen. Ik heb ook 2 miskramen achter de rug. Eén aan 5 weken en één op 11 weken. Shart ik hoop echt voor jou dat het toch nog goed komt. Het is toch zo zenuwslopend allemaal. Hier verlang ik om terug zwanger te zijn en dit ook te blijven!!!!
bedankt, ik hoop ook dat er nog een wonder gebeurd, maar denk dat het toch tegen gaat vallen. Heb ook al de hele dag geen enkel symptoom meer alleen moe, maar dat komt ook omdat ik nergens anders aan kan denken. Jeetje wat heftig met 11 weken ! Lijkt me echt erg, neem aan dat je toen het hartje al had gezien enzo? Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger zult zijn en dat het een plakbeeb zal zijn!
Krijg nu toch wel degelijk beetje hoop, heb net ff mijn mk topic gelezen van januari en hierin heb ik van het eerste bloed verlies tot dat het doorzette 3 dagen later echt elke dag wel wat bruin of rood verlies gehad. Gister en vandaag helemaal niks meer gezien. Dus misschien komt het nog goed... Morgen komt mvm dus dan nog een testje doen dan zullen we hopelijk meer weten!
Sterkte meis met het afwachten!! Ik hoop en duim heel hard dat het een gesprongen adertje was en je snel een goede echo hebt! Maar wat een ontzettend zenuwslopende tijd!
Dankjewel lasas ik heb net gewoon met middag plasje Etos test gedaan en die knalt echt van het schermpje af. In combinatie met geen bruin/roze/rood meer gezien sinds eergisteren avond ga ik ervan uit dat het goed gaat daarbinnen! Voel me ook echt super misselijk vandaag dus voorlopig denk ik dat het goed zit! helemaal gerust ben ik pas wanneer ik een echo heb gehad (hopelijk over 1,5 week) bij m'n vroege miskraam had ik de ochtend na de eerste spotting al meteen nog maar een heel licht streepje dus ik vind het erg positief
Bloed op zich wil niet altijd iets zeggen hé. Bij mijn drie zwangerschappen ( 2 miskramen inbegrepen) heb ik nooit bloedverlies gehad. Ken ook genoeg mensen die wel bloedverlies hadden, maar toch een goede zwangerschap. Dus zeker nog niet wanhopen shart. Ik heb net als jij een kindje geboren in 2011. Een zoontje van oktober. Ik ga duimen voor jou!!!! Ja dat miskraam aan 11 weken vond ik echt heftig. Ik dacht echt dat ik er nu was. Al een hartje zien kloppen en moest die dag de nekplooi meting laten doen. Het was echt een slag in mijn gezicht. Ik hoop dat ik dit niet meer moet meemaken, dat het ook nog eens mag lukken.