miskraam maar toch symptomen

Discussion in 'Miskraam' started by cakeje34, Jan 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cakeje34

cakeje34 Actief lid

Nov 7, 2012
    237
    0
    0
    om een lang verhaal kort te houden, ik heb een hcg van 7 maar op de echo is een zwangerschapsring te zien, maar het hcg duidt op een miskraam waarschijnlijk maar ik heb geen bloeding meer gehad na de echo afgelopen maandag, maar ben alleen maar misselijker en duizeliger en moe geworden, mn borsten zijn gevoelig en zacht.
    maar geen tekenen van een miskraam, wat moet ik hier nu mee :(
    ik twijfel zo en voel me op en top zwanger, ik zit maar te denken of die hcg waarde zo laag kan zijn door mijn medicijnen of door een bloed transfusie na een bbz, ik weet het gewoon niet meer

2. Wenda

Wenda Fanatiek lid

Dec 12, 2013
    2,431
    1,398
    113
    Gelderland
    heey cakeje,

Ik kan je hier niet bij helpen. Zelf voelde ik het al helemaal aankomen dat het fout zou gaan.
    Maar ik wens je heel veel sterkte!!

3. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Heb je na maandag nog getest/bloedonderzoek gehad?
    Wie weet een (lichte) stijging gehad van je hcg?

4. cakeje34

cakeje34 Actief lid

Nov 7, 2012
    237
    0
    0
    nee na maandag niet meer getest en ook geen bloed onderzoek :(
    is dat mogelijk dan dat je hcg ineens weer stijgt na een daling?

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Het kan zijn dat he lichaam nog denkt dat het zwanger is.
    Sterkte!

6. cakeje34

cakeje34 Actief lid

Nov 7, 2012
    237
    0
    0
    van de ene kant dacht ik dat ook maar van de andere kant met een hcg waarden van 7 ben je al bijna niet meer zwanger dus hoe kan mn lichaam dat denken dat het nog zwanger is, tois zo raar he

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Klopt!
    Had je al een echo gehad?

8. cakeje34

cakeje34 Actief lid

Nov 7, 2012
    237
    0
    0
    ja afgelopen maandag en daar was een zwangerschapsring op te zien

9. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

Feb 4, 2011
    652
    252
    43
    Een hcg van 7 is heel laag. Zwangerschapstesten worden meestal pas positief vanaf 25.

Ik denk dat je helaas echt rekening moet houden dat het mis is gegaan. Je lichaam kan soms nog een tijdje denken dat het zwanger is. Soms komt het niet vanzelf af, dan is dat een missed abortion. Dat zou ik nog even afwachten, maar mocht dat toch zo zijn dan zul je daarvoor doorgestuurd worden naar de gynaecoloog voor het vervolg. (Vaak volgt dan cytotec of een curettage).

10. cakeje34

cakeje34 Actief lid

Nov 7, 2012
    237
    0
    0
    we houden er ook zeker rekening mee dat het mis is
    maar ben bang dat de zwangerschapsring er niet meer zit en dat ik gecurreteerd moet worden,
    ik had vorige week wel 5 positieve testen maar helaas werd het streepje lichter, en dat bewees het hcg ook omdat het van 13 naar 7 was gedaald.
    ik baal gewoon zo van die onzekerheid en je blijft stiekum toch gewoon hopen op een wonder terwijl je eigenlijk wel beter weet, maar het gewoonweg niet wil weten , en wachten duurt zooo lang

11. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

Feb 4, 2011
    652
    252
    43
    Het wachten is inderdaad heel zwaar. Maar zonder absolute duidelijkheid moet je niks doen hoor. Want soms weten ze het gewoon niet. De natuur blijft soms ongrijpbaar.

12. cakeje34

cakeje34 Actief lid

Nov 7, 2012
    237
    0
    0
    gister ben ik naar de gyn geweest en er was niks veranderd dus ik had 3 keuzes, of nog afwachten of cytotec of curretage,
    ik was helemaal stil geslagen en wist het niet maar wat ik thuis al tegen mijn man zei was dat ik geen pillen wilde om het op te wekken want hoe kan ik onze grootste wens nou zelf kapot maken
    maar.....de gyn had dr receptenbriefje al in de hand dus weinig meer te kiezen voor mn gevoel, dus heb maar gezegt dat ik wel di pillen wou omdat ik niet anders durfde...stom stom
    smiddags om 2 uur zijn we op bed gaan liggen omda we moe waren en heb met heel veel pijn in mn hart 4 pillen ingebracht
    maar tien minuten later kreeg ik al buikkramp, wat zo heftig was dat mijn man naar het zh heeft gebeld en ik mocht komen, dar hebben ze me onderzocht en bloed geprikt en ik heb zwaardere pijnstillers gehad.
    het hcg was minder dan 1 dus was wel goed.
    om 7 uur waren we huis en heb een goede nacht gehad.
    maar geen buikpijn meer gehad dus die cytotec doet niet wat ie zou moeten doen en heb net het zh weer gebeld, een andere gyn heeft me terug gebeld en schrijft me nu pillen voor om een menstruatie op te wekken en denkt dat het weefsel dan mee komt, omdag het hcg minder dan 1 is.
    dus het blijf afwachten tot weweer verder kunnen

groet cakeje

Share This Page