Hier helaas herhaalde miskramen en ben nu bijna 10 weken (banner loopt iets achter). Maar afgelopen weekend ineens s' nachts hevige baarmoederkrampen. Mijn darmen speelden ook op..Het voelde alsof mijn baarmoeder het vruchtje an het afstoten was. Ik dacht meteen van Het is weer mis...Heeft best lang geduurd. Nu is mn baarmoeder nog steeds gevoelig. Van die steekjes ook. En dit gaat even heel raar klinken, maar het valt me op dat mijn urine niet meer naar het zwangerschapshormoon ruikt. Hier werd ik nl soms misselijk van, zo sterk was het. Voor de rest geen vermindering van symptomen. Bij mijn laatste missed abortion had ik juist een enorme toename van symptomen dus daar let ik niet echt op. Geen bloedverlies, maar dat had ik ook niet bij de vorige ma. Dus die geen bloed geeft moed uitspraak, dat is op mij niet van toepassing geweest. Ook merk ik aan mezelf dat ik er wel een beetje klaar mee ben als het nu weer mis is...Ik ben een beetje onthecht van de situatie. Voel me niet in paniek zoals de vorige keren, wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Daarom ga ik morgen ook bellen voor een echo. Ik weet dat er niets zinnigs op te zeggen is maar die krampen, is dat iets wat bekend voorkwam voordat je de ma had? En dat je het gevoel had dat het fout zat?
Hoi skye81 Ik wist helemaal niet dat het fout zat bij mijn ma. Natuurlijk was ik onzeker, zoals elke zwangere dat is denk ik.. Nooit buikpijn of krampen, geen bloedverlies.. Juist omdat ik me zo goed voelde kreeg ik meer vertrouwen in de zwangerschap. Kun je een echo laten maken?? Die onzekerheid lijkt me enorm moeilijk.. Succes! Xx
Ik heb 2 MA's gehad en had er beide keren totaal geen idee van dat het mis was. Geen kramp, geen bloed en geen slecht voorgevoel. Af en toe een steekje had ik wel, maar ook al toen de echo's nog goed waren, maar volgens de gyn was dat normaal. Bij mijn spontane miskramen merkte ik een afname van zwangerschapssymptomen en daarna bruinverlies, gevolgd door bloed. Het begon nooit met krampen. Heb je al een echo gehad? Hopelijk zijn het gewoon je darmen en is er verder niets aan de hand! Ik weet ook niet vanaf wanneer je bandenpijn kunt hebben..?
Bij mij ook geen voortekenen. Had steeds wat kleine steekjes wat ook duidt op baarmoedergroei. Pas toen ik begon te bloeden kreeg ik heftige krampen en voelde dat er iets ging lost laten. Het gevoel alsof iets plopte tijdens het bloeden, weet niet hoe ik het anders moet verwoorden. Hoop uiteraard voor je dat het goed gaat! En anders toch de verloskundige bellen of je zsm een echo kunt krijgen.
ik heb helemaal nooit een signaal van mijn lichaam gehad, helaas wel van mijn gevoel Ik zou vandaag gewoon meteen voor een echo bellen hoor! Succes!
Het begon bij mij met een klein beetje bloedverlies. Geen kramp, dat kwam later pas en hoe.... Achteraf bedacht ik me dat de kwaaltjes de dagen voor de MA al minder waren geworden maar daar was ik me op dat moment niet zo van bewust.
bij mij begon het met een heel klein beetje bloedverlies, geen kramp en nog heel veel zwangerschapssymptomen. Deze zwangerschap had ik bloedverlies, best wel kramp in de buurt van mn baarmoeder. maar daarbij bleek niets aan de hand. Met 7 weken een kloppend hartje gezien en nu 9 weken zwanger. Kan nog van alles gebeuren maar toch. Al die wel of geen symptomen zeggen dus niets. Zou idd bellen voor een echo!
Ik wist wel dat het gruwelijk fout zat. Een week voor de termijnecho had ik geen zwangerschapsklachten meer terwijl ik daarvoor echt kots en kotsmisselijk was. Ook het lamme nietsdoen gevoel was weg en andere dingen. Krampen heb ik helemaal niet gehad,pas na cytotec. Ik zou gewoon een extra echo laten maken.
Nou heb een echo gehad, daar was alles nog gewoon goed dus ik moest positief blijven van de vk. Ik denk dat ik dat lastig vind omdat ik toch een beetje een trauma heb opgelopen van alles wat er is gebeurd. En dan die heftige krampen erbij maakten het voor mij even helemaal af. Excuus voor de late reactie trouwens, was even niet zo lekker van alles en heb even niks gedaan met mijn pc. Thnx meiden voor de reacties!