ik heb verleden week een curretage gehad,nu moest ik vandaag op controle gaan ,en het zag er allemaal goed uit,maar ze zei dat ze een onderzoek had laten doen voor iets wat kan verkankeren ,maar ik moest me niet ongerust maken ik had dat niet zei ze,weten jullie wat dit mss kan zijn wat kanker kan veroorzaken,nu maak ik me toch een beetje kopzorgen erover.,ik zit de hele tijd te denken ,dat kan mss wel komen enzo.
Heeft ze misschien gewoon een uitstrijkje gedaan? Ik heb anders geen flauw idee waar ze het over heeft gehad. Ik zou inderdaad even je gynaecoloog bellen om te vragen wat ze precies bedoelde.
hi, ik heb dit dus ook gehad maar het is dan een mola zwangerschap. zie google. dan gaan de cellen woekeren en een eigenleven lijden. uiteidenlijk worden deze cellen kwaadaardig en kunnen uitzaaien naar longen en hersenen. dmv lichte chemo kunnen ze dit tegen gaan daarna kun je wel zwanger worden. maar het mag het eerst jaar niet. gelukkig verdween het bij mij en was de hoge hcg door toch retwweefsel wat makkelijk te verwijderen was. hcg is nu verdwenen.