Heb je de ingreep vergoed gekregen? Want ik vond je niet zo extreem dik of zo. Ik dacht dat het elleen in extreme gevallen werd gedaan.
Wow, wat een verschil! Maar ik vind je op de eerste foto ook niet extreem dik, dacht ook dat de artsen dit soort risicovolle operaties alleen zouden uitvoeren wanneer iemand levensbedreigend overgewicht zou hebben?
Wow! Wat knap, wat zul je trots op jezelf zijn! Je ziet er inderdaad nog strak uit! Ben je wat je zelf betreft nu "klaar" met afvallen? Zit bebop het streefgewicht wat je voor de operatie wilde bereiken? Behalve je conditie waarschijnlijk, voel je je zelf nu ook 'anders'? (zekerder, mooier...)
Wow meid. Wat zie je er goed uit! En je huid is zo strak! Knap. Ik ben ook heel veel afgevallen, door vooral veel te sporten dan nog, maar heb echt super veel huidoverschot. Ben dus wel wat jaloers op je
Wat goed zeg! Petje af! (Ben best jaloers op je, ik ben ook veel te zwaar maar durf zo'n operatie niet aan.)
Wauw, wat goed zeg! Je ziet er geweldig uit! En hoe gaat dat nu verder? wordt dat bandje om je maag nog weggehaald later of blijft dat voor altijd zo? Lijkt me wel lastig als je straks weer 'gewoon' zou kunnen eten. Maar met zo'n kleine maag eet je natuurlijk te weinig als je eenmaal op gewicht bent.
Wow!!!! Jaloers!!! Gefeliciteerd!!! Als "deze" blijft plakken wil ik ook op gang zetten. Maar wou eerst graag klaar zijn met kinderen
Wauw zeg, wat een lekker ding! haha! Je ziet er prachtig uit en inderdaad zo strak in het vel, heb je daar iets speciaals voor gedaan? Ik maar één ding zeggen, RESPECT!