super hoor, maar dat heb ik je al eens gezegd tja....ik denk waarom niet?? Als je nou het geprobeerd hebt en het lukt echt niet? ik ben al een jaar bezig en heb er met veel moeite 3 kilo af... nou heb ik geen BMI 40 maar indien wel had ik denk ik hetzelfde gedaan als TS de hulpmiddelen zijn niet voor niks uitgevonden,dan maken we er toch gebruik van! Veel gezonder ook!
Top zeg!! Je had het zelf al gezegd maar dat is wel even beter dat je geen huid overschot heb over gehouden.
wauw meid dat is echt erg mooi geworden ik heb geen foto's gemaakt van toen en nu maar ik ben van 130 kg naar 67 kg gegaan heb nu maat 38/40 wauw meid je bent echt mooi geworden
Je ziet er super uit! En ik vind dit niet 'de makkelijke weg' kiezen hoor. En als de hulpmiddelen er zijn, waarom dan niet aannemen toch? Enige nadeel.. iedere maand nieuwe outfits shoppen haha.
Wow wat een transformatie joh!!! hier ook een dikkie al 25 kilo kwijt (geen maagverkleining) maar petje af hoor wat goed!!
Jaloers op jou huid... Hier bijna 70 kilo kwijt (ook gbp) maar ik heb duidelijk veloverschot zelfs nu k hoogzwanger ben heb ik het ook bij de bovenbenen Helemaal super meis!!!
Complimenten !! ( stiekem een beetje jaloers..ik moet ook wel vrij veel afvallen,ben druk bezig maar nog maar kort geleden begonnen dus mijn doel nog laaaaaang niet bereikt. ) Ik zie het wel als goed voorbeeld bedankt !
hey lieverds, mijn buik is een hanglap hoor, zit op die foto netjes in mn slipje verstopt hihi... Maareuh, hier in België krijgen wij die dus wel degelijk vergoed... en indien niet zou de chirurg die mijn gbp gedaan heeft maar 300 vragen... dus dat ga ik zeker doen... Wat ze niet terugbetalen, maar wat wel een operatie is die ik voor nodig aanzie zijn mijn borsten... Ik ben van een DD naar een B gegaan, enkel huid en beetje klieren, dus echte teezakjes... die operatie zou op een 3 a 4000 euro komen... niet iets wat ik ff aan de kant liggen heb... maar goed, met pushup bh's kom ik al een heel stuk verder... en wie weet...ooit