Oh wat super goed van je!! Ik ben na mijn zw 35kg aangekomen en er is nog maar 7 kg af sindsdien..zoontje is 12 weken nu. Ben ook maar heel klein, 160cm, ik wil heel graag afvallen, mijn lijf doet pijn, nog erge BI, rug doet zo n pijn, mijn knieen.... Ben aan het herbalifen..maar als ik mezelf zie denk ik, hier is geen beginnen aan meer... diep respect voor jou!
whaaa meiden, met al die lieve woorden ben ik 10 cm gegroeid wat doet dat deugd!!! Hartelijk bedankt!
Zo zeg, wat goed! Ik moet ook echt iets aan mijn gewicht gaan doen, en deze foto's motiveren wel moet ik zeggen..
wauw nachtzon ik ben 9juli geopereerd en ben van 120 na 95 gegaan ben er zo blij mee. en wat jij zegt over die negatieve reacties dat is echt waar. en ook echt dagelijks krijg ik dat te horen. heel jammer. en het vaakst krijg ik het te horen van te volle vrouwen. zou het jaloezie zijn? ik heb niet zulke foto.s gemaakt ik heb een hekel aan foto.s maar als ik dit dan zie word ik er toch wel erg blij van. wat eet jij nu zoal op een dag? groetjes happy. die npg happy.er is geworden van jou foto.s
hey happy, jaaa idd tzijn vooral de volslanke dames die er een negatief commentaar op hebben... mijn mama is ook erg zwaar, ze was volstrikt TEGEN de operatie, maar nu is ze wel erg gelukkig omdat ze ziet dat ik zo gelukkig ben en maak die foto's... vooral omdat je er met je hoofd niet bij kan... in de winkel neem ik nog altijd een XL of een 46 in mn hand en vraag me af of ik daar wel in zou passen... tot ik de maat zie... ik heb een 38, dus eigenlijk een groot verschil he.... die foto's helpen een beetje om het toch te aanvaarden ik eet ong. 8 keer per dag... eender wat, maar let er wel op dat ik niet teveel suiker naar binnen speel, daar wordt ik te ziek van.... Door die operatie ben je je leven lang op een suikervrije dieet en 1 keer een misstap begaan en je voelt je hondsellendig...
ja er worden wel stiekem foto.s van me gemaakt en als ik daarvan de verschillen al zie schik ik al. heb ook zo.n zin om te shoppen maar dat laat het bughet nog niet echt toe. kojk nu af en toe op mp maar blojf dat toch eng vinden. als ik op mn streef gewicht ben ga ik echt goed los. nu heb ik elke keer een andere maat dus ook zonder om alles nieuw te halen. hoe heb jij dat gedaan? ik ben zo trots op mezelf. nooit zo trots geweest haha en mn man ook er is een hele nieuwe wereld open gegaan.
Potverdorie meid wat een verandering,je ziet er kei goed uit! Leuk zoals je de foto's langs mekaar hebt gezet,zo is het verschil echt duidelijk te zien!