Wat fijn om te zien dat die michelinbandjes bij je buik en heupen ook weg zijn. We hebben hetzelfde figuur en ik heb 9 maanden geleden een gbp gekregen en ben nu 45 kg kwijt alleen die rottige bandjes nog niet. Jouw foto,s geven weer hoop en steun. Fijn ook te zien dat je bijna geen vel overschot hebt. Dit geeft Mij weer moed. Bedankt dat je deze foto,s hebt willen delen. Mocht je nog interesse hebben in een bijeenkomt op 27 okt is erin het Slotervaart een forumdag van het wlsplein. Er zijn verschillende workshops en het thema van de dag is de euforie voorbij. Info kun je vinde op wlsplein.nl - De Pleinwijzer.
Als het maar niet in de breedte is Vind het echt superknap van je.Ben zelf veel te zwaar,twijfel al lang over een maagband of maagverkleining maar heb nog steeds niet de knoop durven doorhakken. Echt respect je ziet er top uit!!
Wouw heel goed zie jij eruit! Knap gedaan! Hier ook de strijd aan met kilo's..zie onderschrift..hoop op 75 kg uit te kunnen komen. Maar eerst eens zorgen dat ik 80 ga wegen.
26 okt is een jaar na mijn operatie. Zit nu op -60 kg ben dr super trots op! Mijn do doel was 60 kwijt in een jaar nou dat is gelukt. Mijn streven gaat nog een stukje verder, wil in totaal 70 kg afvallen dus hoop nog even door te gaan. Ben nu lekker met hardlopen begonnen. In het begin val je natuurlijk sneller af als nu maar dat maakt mij niks uit. Ben nu al zo blij met wat ik bereikt heb!