We hebben de uitslag Alles zat goed boven het gemiddelde, enkel de vorm zat er een beetje onder. Maar dat was nog geen volle % en de hoeveelheid zou dat compenseren. We hebben nu ook een verwijsbrief gekregen voor verdere onderzoeken. Volgende week kunnen we bellen. De dokter moet de brief nog opmaken. Het zou normaal kunnen lukken, maar we hebben toch een doorverwijzing gekregen. Dank jullie wel voor de lieve woorden en steun meiden.
Fijn dat het meeviel! Hoe lang zijn jullie eigenlijk bezig als ik vragen mag (gewoon uit nieuwsgierigheid)?
Al iets meer dan een jaar bezig, de eerste 2 maanden waren we er niet zo serieus mee bezig. We klusten wel op de goeie dagen, maar ik verwachtte er niet te veel van omdat je toch nog moet ontpillen. Mijn vriend had het potje voor de semen analyse al eind juni... Hij durfde het pas vorige week aan om voor de test te gaan. Hij is heel erg opgelucht nu maar zit er wel een beetje mee dat hij het toch niet eerder gedaan heeft. Dan hadden we al verder gestaan zegt hij. Hij is ook heel blij dat ik hem er niet te veel in gepusht heb. De rest kan voor hem niet snel genoeg gaan nu. En ik heb de belofte gekregen dat hij nooit meer onderzoeken zal laten aanslepen
wat fijn dat de resultaten goed zijn. Wie weet valt er nu zo'n last van jullie af dat je snel zwanger bent...heb dat in mijn directe omgeving al een paar keer gezien... succes. Liefs, Daan
Er is inderdaad wel al minder druk nu. We weten dat het mogelijk is, maar ik ben toch blij dat we ook een verwijsbrief hebben meegekregen voor verdere onderzoeken. De kans had erin gezeten dat ze het nog een poos wilden afwachten aangezien het goed mogelijk is voor ons om zwanger te worden.