Vandaag is de 58ste dag, en nog geen rode duivels te bekennen. Hoop toch zo dat ik snel ongi wordt. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Wie herkent dit? Groetjes van Cindy
Hoi Cindy, Ik heb donderdagochtend 28 september mijn laatste pil ingenomen en dan is het inderdaad spannend: wanneer word ik ongesteld ? Toen ik de 30 dagen gepasseerd was, ben ik maar eens Teunisbloemolie-capsules gaan gebruiken. Hiermee ben ik op de vrijdag begonnen en de maandag erna was ik ongesteld (cyclus 35 dagen). Tijdens het pilgebruik (en ook daarvoor) had ik de eerste dag van de menstruatie altijd vreselijke krampen en kon ik zonder goede pijnstillers niet eens fatsoenlijke lopen van de pijn. Maar ik heb nu nog geen krampje gevoeld ! Misschien is het allemaal toeval, misschien ook niet....... De moeite van het proberen waard ? Groetjes, Kenja
Ik heb ook wel eens een lange cyclus...vooral net na de pil...was 75 dagen Nu zit ik op de 37 dagen...dus valt nog mee he?...
Zit op dag 71 vandaag! Dus ja ik herken dit! Heb vorige weke een hormonenkuurtje gehad van de HA om m'n ongi op te wekken. Dus hier is het afwachten Kijk ook eens bij het onderweg: Dag40 Daar heeft ook iedereen een lange cyclus. IS wel fijn om beetje ervaring te delen en je alles beetje van je af te praten. Liefs Corina
Ja ik herken het ook. Nadat ik met de pil ben gestopt was mijn eerste cyclus 89! dagen. De volgende was 38, daarna 36 en nu zit ik al weer op 40 en nog steeds geen duivels te bekennen. Verschrikkelijk dat ontpillen.
Ik ben ook aan het ontpillen. Ik heb gezocht op internet maar ik wordt er niet veel wijzer van. Hoe lang gaat dat ongeveer duren. Het is natuurlijk bij iedereen verschillend maar gemiddeld. En waarom is dat dan. Heb ik dan nog al die hormonen in mijn lichaam? Die stres van vroeger als ik eens 1 keer mijn pil was vergeten was dus helemaal niet nodig.
ik had sinds januari normaal 28 dgn, alleen ben ik nu ongi en duurde 50dgn meid! hopelijk nooit meer zo lang! ik duim ook voor jou
Hallo Cindy, Ik ben 28 aug. gestopt met de pil en na 60 dagen ongesteld geworden. (da's nu een week geleden). Er zijn ook meiden die zitten op de 120 dagen en anderen beginnen gelijk met 28. Je kan er echt geen peil op trekken. Ik zou als ik jou was even contact opnemen met de ha en vragen welke dag (bijv. dag 100) het moment is om actie te ondernemen.. heel veel succes. ps; ik maakte me er ook erg druk over (dacht ook dat ik zwanger kon zijn enzo). vanaf het moment dat ik dacht "laat maar, ik zie wel" is het volgens mij op gang gekomen. laat je dus aub niet gek maken, dat werkt het beste