Hallo dames! Wat denken jullie hiervan? Ik kom er niet helemaal uit De bovenste test is van afgelopen donderdag, middelste van vrijdag en onderste van zaterdag. Ben vergeten nieuwe testen te halen dus kan niet doortesten. Vrijdag op zaterdagnacht 'geklust'. Ik heb een gemiddelde cyclus van 30_33 dagen. Alvast bedankt
Het lukt me maar niet om de foto erbij te zetten met mn mobiel dus ik heb de foto als mijn avatar gebruikt. Ik hoop dat hij zo een beetje duidelijk is.
Hoe moeilijk is het om een foto te uploaden haha...ik heb hem nu maar in mijm foto album gezet op mijn profiel. Hoop dat hij duidelijk genoeg is (links is donderdag, midden vrijdag en rechts zaterdag)
Ff gekeken.. Bij mij werden ze altijd wel nog wat donkerder.. Maar dat was niet bij iedereen zo hier op zp zag ik. Streepjes zijn dun dus lastig te beoordelen
Lukt me helaas niet Volgensmij alleen mogelijk vanaf pc. Hik staat nu in mijn album. Volgensmij is hij daar vrij duidelijk
Streepjes zijn idd dun..ben benieuwd of er meer dames zijn die ook alleen dunne streepjes op hun ovu testen hadden. Bedankt iig voor je antwoord
Ja tis voor mij al weer even geleden dus weet niet meer zo hoe precies die streepjes waren.. Hopelijk heb je binnenkort een positieve test!
Ik heb zelf deze ronde ook ovu testen van de action gebruikt. Lees, afgelopen weekend nog. Heb de foto van mijn testjes even toegevoegd. Mijn testen werden ook niet onwijs dik, maar weet zeker dat de bovenste op de onderstaande foto positief was. (op de foto lijken de controle streepjes breder dan dat ze in het echt zijn ) Ik was vrijdag namelijk bij de gyn, en via echo zag hij dat er een ei op springen stond. Net op tijd nog getest dus. Bij mijn vorige cyclus had ik ook ene paar testen die zo dun uitsloegen als de jouwe. Heb je ze lang genoeg in de straal gehouden? Misschien dat dat er mee te maken heeft. Ik zou zelf nog even een paar dagen door testen.
Ik was laatste ronde ook gestart met testen, testen op voor ik een knaller had... Zucht, kak... Leek wel op te lopen. had de hoop alweer op gegeven en dacht volgende keer beter. Nou die kwam niet want de zwangerschaps test was tegen verwachting in positief. Maar de oplopende streepjes waren bij mij ook smal /dun.
Allemaal bedankt voor jullie antwoorden. Helaas had ik geen testjes meer in huis maar morgen ga ik er zeker een paar halen. @Jolien1986..laten we hopen dat het dan bij mij ook zo gaat ...gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!
@Sateenkari. Ik heb ze precies 5 seconden in de straal gehouden. Jou bovenste test lijkt mij ook positief hoor...spannend! En nu maar duimen voor die positieve zwangerschapstest😀
Ik hoor wel vaker dar ze smal uitslaan hoor! Dus zal wel aan de testen liggen. Ik hoop deze ronde ook op een positieve test. Anders gaan we de MMM in. Hoop toch dat het op natuurlijke wijze gebeurd! Jij ook good luck! Dat jou gouden ei snel mag komen
Goedemorgen☺. Zojuist weer een testje gedaan en deze was een stuk lichter. Denk dat ik dan toch dit weekend mn ei heb gehad..vrijdag op zaterdag 'geklust' en gisteravond. Hoop dat ik hem niet gemist heb😊...spannend!!!