Heey heey , Ik dacht dat ik straks mijn babytje voelde bewegen, t voelde of er iets kriebelde. Het zal wel iets anders zijn geweest, want 14 weken is toch nog te vroeg om dat te kunnen voelen? Wanneer voelden jullie je babytje voor het eerst?
Hier af en toe wat twijfelsachtigs gevoeld. Met 18+3 voelde ik de kleine echt schopjes geven. Sindsdien ook elke dag.
ik voelde t met 15 weken al.. mijn placenta ligt sowiezo aan de achterkant waardoor alles al aan de voorkant zit.. je kan t nu zelfs al hardstikke goed zien, zelfs door me kleding heen..
Ik voel nog niets... maar het is ook mijn eerste dan. Volgens de boeken zou men rond de 19e week het kindje kunnen voelen, de eerste dan. Bij de tweede schijnbaar rond 16 a 17 weken. Of eerder, want ik lees het zo vaak hier op het forum. Hoe weet je waar je placenta zich bevindt? Lijkt mij alleen met een echo zichtbaar toch? Bij de 12-weken echo heb ik daarover niks vernomen namelijk.
Ik begon met 15 weken al wat kriebeltjes te voelen. En sinds een week of 18 voel ik duidelijk plopjes. Eerst leek het op beweging van mn darmen. Dit gevoel heb ik nog steeds, maar dan wat heftiger. Scheen wel een uitzondering te zijn, omdat mijn placenta aan de voorkant ligt.
Ik voelde hem met 16 weken en 2 dagen echte schopjes geven en heb hem sindsdien elke dag gevoeld. De dagen vlak ervoor had ik het idee dat er iets borrelde. De verloskundige zei dat dit erg vroeg was, maar het was nou eenmaal zo.
Ik voel de baby vanaf 14 weken. Wat gefriemel en heel soms een schopje. Maar ik voelde haar ook vaak een dag niet. Met ruim 16 weken voelde ik haar voor het eerst aan de buitenkant schoppen en daarna steeds meer, sinds een paar dagen echt een paar keer paar dag een paar schopjes achter elkaar. Als ik in bed lig 's avonds voel ik het heel goed, mijn vriend kan het dan ook voelen. Ik vind het heel bijzonder zo vroeg. Mijn placenta ligt nu aan de achterkant (pretecho gehad een week geleden), bij Eva lag die voor. Ik voelde Eva met 19 weken voor het eerste, wel meteen schopjes en ik voelde haar ook elke dag. Mijn vriend kon het toen met 20 weken voelen. Verder voelde ik Eva verder heel goed, maar ze was ook erg druk en sterk. Maar ik merk nu dus al wel dat ik het eerder voel doordat de placenta aan de achterkant ligt. Ben benieuwd of dit kindje net zo druk en sterk is als Eva en ik het misschien dus nóg beter voel dan bij Eva.
Als ik 's avonds in bed op mijn buik ga liggen, voel ik heel veel onrust in mijn buik. Het zijn niet mijn darmen, dat voel ik wel, maar het voelt ook niet als plopjes of belletjes ofzo. Hopelijk is het een voorteken en mag het echte gevoel snel komen.
Vanaf dat ik zo'n 20 wkn zwanger was, toen voelde ik lichte bewegingen en soort van kriebels en bubbel gevoel in mijn onderbuik.
hey, Zoals ze al zeggen ligt het ook een beetje aan de ligging van de placenta. Bij mij was het voor de eerste keer rond de 15 weken zo wat plopjes en gerommel precies alsof het uw darmen zijn. In de 16de week werd het heel duidelijk en nu geniet ik er vollebak van. Gewoon een unieke ervaring
HI ik voel dit beebje vanaf 16 weken elke dag. Met de dag lijkt het gevoel sterker te worden, zo dus ook de baby! Wat een gaaf gevoel hè!! Met Britt iets later ik gellof vanaf week 18 elke dag, maar toen lag de placenta voor en nu dus achter, waardoor ik eerder leven voel!!! geniet er maar van, voor je het weet heb je je kleine in je handen en krijg je dat gevoel misschien wel nooit meer...weet nameijk niet de hoeveelste baby dit voor je is en wat er voor je is weggelegd.. Ik geniet met volle teugen aangezien dit naleijk bij ons wel een s de laatste keer kan zijn!
Als het je eerste kindje is dan is het wel erg vroeg ja, maar als het niet je eerste is dan kan het wel. Ik ben zwanger van de eerste, placenta ligt achter en ik voelde de kleine voor het eerst met 17 weken en 3 dagen. Voelde als luchtbelletjes in mn onderbuik.
ik voelde mijn kleintje met 19 weken. het is wel een erg apart gevoel. nu voel ik mijn kindje duidelijk schoppen en ook elke dag.
Bij 16 weken plopjes, bij 17 voelde het echt als beweginkjes, en nu schudt mijn buik er af en toe van hahaha. Tis een bewegelijke frummel. Ik heb wel een voorliggende placenta, maar dat heeft het gevoel niet tegengehouden dus.
16 weken, aan de buitenkant 18 weken. Als je nu even naar mijn buik staart, zie je het zelfs bewegen!