Jippie ! Op 11 dec. mogen wij al komen voor de eerste echo! Ben dan rond de 6 weken ! 8) Vraag me af wat er dan te zien en horen valt... Wou t jullie graag even laten weten hihi Liefs , een gelukkige Tan !
Ik had een echo bij 5 weken en 6 dagen, je ziet heel weinig. Een rond bolletje met een klein knipperlichtje.. Gek idee dat dat jouw kindje moet worden. Heel veel plezier!
Hihi Laatje, ik had de eerste ook met 5wk6dg. Inderdaad alleen een boontje met een knipperlichtje erin! Wij noemden het toen garnaaltje! Ik heb ook gelezen dat het hartje pas aan het eind van de 6e week begint te kloppen, zou dat soms per persoon verschillen? Nou Tanja, veel plezier met je eerste echo!
Hey meid ik heb ook op 11 december mijn eerste echo ben ook benieuwd hoor ik zal denk ik ongerveer 5weken zijn veel liefs jana
Ik had vandaag een echo. Ik bleek langer zwanger te zijn, 6 weken en 5 dagen. Was een goed kloppend hartje te zien \/ Succes met de echo. Liefs, mussie
Veel plezier met de echo! Ik vond het vandaag (nou ja, gisteren) een supermoment en lag met mijn mond open en tranen over mijn wangen te kijken naar ons giga beweeglijke frummeltje! Zie hier ons kindje dat even zwaaide naar ons...
Hallo lieve allemaal, Ik mag ook 11 december voor mijn eerste echo om te bepalen hoe ver ik echt ben. Kan iemand zeggen wat ik kan verwachten van een inwendige echo? Vind het een beetje eng denk ik... Liefs, Borsatofan
Wat is er de reden van dat jullie al zo vroeg een echo krijgen? Ik krijg er pas 1 met 12 weken.... why?
inderdaad, vaak is de reden een miskraam (of andere gezondheidsklachten) . Me to. Ik krijg ook de 11 de mijn echo! nog maar 3 nachtjes slapen...
Hoi, Bedoel je hoe het voelt? Mijn vk vergeleek het met het inbrengen van een (grote) tampon. Ik gebruik geen tampons dus ik had geen idee. Maar ik vond het meevallen. Probeer te ontspannen, dat heeft bij mij geholpen. Alle 3 veel plezier morgen! Groetjes, Butterfly
Hoi, Ook ik heb vandaag mijn eerste echo gehad. Dit omdat ik regelmatig last heb van lichtroze afscheiding. Heb daardoor de afgelopen weken vreselijk in de rats gezeten. Maar de echo liet zien dal alles helemaal oke was. Ik zag zelfs het hartje al kloppen! Ik ben nu bijna 8 weken zwanger en over 4 weekjes krijg ik weer een echo. Ik vond de inwendige echo ook niet vervelend. Ik voelde er maar weinig van. Een enorme opluchting groetjes Anne
Ben benieuwd Tanja hoe het bij jou is gegaan. Laat snel iets horen! Heb vandaag zelf ook een echo gehad. Was erg spannend gezien ik op 11 september nog een MK heb gehad. Kreeg een inwendige echo; helaas duurde het een minuut voordat ze iets zag en je begrijpt dat de schrik om ons hart sloeg. Maar uiteindelijk was daar het kindje te zien met een kloppend hartje! De echo staat in m'n album; ik kan nu eindelijk pas een beetje beginnen te genieten hoewel ik natuurlijk besef dat ik er nog lang niet ben en er vanalles mis kan gaan. Hopelijk heb jij ook een mooie echo gehad Tanja?
HET HARTJE KLOPT! Wauw niet te geloven , 5.5 weken en een kloppend hartje gezien. M`n vriend en ik zaten beide met open mond naar ons knipperde stippie te kijken Echt ongelovelijk zo blij.... Echo staat in mn album