heeft iemand ervaring met een retour naar wehkamp buiten de zichttermijn? stomstomstom, maar door omstandigheden ben ik 12 UUR te laat met het aanmelden van mijn retour bij wehkamp. nu kan ik officieel dus niks retourneren. helaas heb ik het hier niet over 20 euro, maar eerder over 300 euro!! (een halve wintergarderobe in 2 maten besteld, de helft gehouden, de andere helft moet dus retour) nu is het verdorie zaterdag en kan ik ze niet bellen. heeft iemand hier ervaring mee? gaan ze echt moeilijk doen als je het 1 dag te laat wilt retourneren?? het stomme vind ik nog wel dat als je p dag 14 de retour aan wilt melden, je wel de keus krijgt voor allerlei dagen, bijv. 5 dagen na die 14 dagen. omdat je het tijdig hebt aangemeld, mag je het dan wel te laat laten ophalen zegmaar. ik zou het echt wel een hele slechte zaak vinden als ze me hier niet in tegemoet komen, ik ben een aardig vaste klant die altijd keurig betaalt en netjes retourneert. gezien de hoogte van het bedrag schiet ik vreselijk in de stress hoe ik dit in godsnaam op moet gaan lossen.... is wehkamp echt zo onverbiddelijk als je soms hoort??
Toen ik een gegronde klacht had met m'n bank hebben ze me lekker laten barsten. Ik mocht kiezen, of zelf oplossen of iemand van hun laten komen en dat zelf betalen. Ging om een bank die pas 3 maanden oud was... Ik hoop het voor je, maar ik heb wehkamp niet meer zo hoog zitten.
Waarom breng je het niet vandaag nog naar een winkel waar de dhl-service zit? Als het goed is, nemen ze het dan nog wel terug.
Ik vind het wel apart dat je al roept dat het een slechte zaak is als ze je niet tegemoet willen komen. Je hebt ze nog niet eens gesproken en je bent zelf te laat. Je hebt 14 dagen de tijd daarvoor en ik vind het wel aparte omstandigheden als je na 14 dagen en 12 uur wel ineens tijd hebt om je retour aan te melden. Zou ze eerst maandag maar even bellen. En als ze het pas op kunnen halen 5 dagen nadat je jouw retour aanmeldt, ligt het bij hun en niet meer bij jou. Het is dan immers al aangemeld en ze weten dat het dan nog terug komt.
Ik heb wel eens gehoord dat wehkamp hier erg moeilijk over doet Ik zelf heb ook problemen met ze ivm rekening. Bezorger kon een bestelling niet afleveren ivm onjuist of onleesbaar adres, kreeg hier mail over dat ik moest bellen zo gezegd zo gedaan. Dus ze voeren de bestelling opnieuw in en ik krijg mijn producten, echter staat het wel 2 keer op mijn rekeningoverzicht nu al meerdere keren gemaild, maar ze snappen er niets van.
je zit nou al lelijk te doen op wehkamp terwijl je nog niks weet. plus daarbij als ze het niet doen is het je eigen schuld. je hebt 14 dagen om te ruilen... dus als je echt zo op die 300 euro dan in paniek schiet ( wat idd veel geld is) lijkt me dat je daar toch wel eerder aandenkt maar goed.... zou gewoon heel netjes zijn als ze je tegemoet komen. maandag bellen dus
Whahahahhaha je weet nog helemaal niks ,maar roept gelijk al met kreten van : het is een slechte zaak bla bla. Volgens mij is er maar 1 ding hier een slechte zaak.... Dat je zelf zo slordig bent om het te laat aan te melden. Je hebt verdorie 14 dgn de tijd ervoor.
Wat is de reden dat je 15 dagen wacht? Ik doe het dezelfde dag nog naar DHL. Helemaal als het om zo'n bedrag gaat!
Ik zou het vandaag nog terug brengen bij DHL. En dan denk ik dat het vast goed komt. Eigenlijk nooit problemen gehad hiermee.
Met je eens. Zou eerst bellen en kijken of ze wat voor je kunnen doen maandag. Wat ik al heel netjes zou vinden want je bent zelf te laat natuurlijk. Je hebt 14 dagen de tijd normaal moet dat toch wel genoeg zijn voor klanten.
ik roep niet op voorhand dat ik de wehkamp een slechte zaak vind, ik bedoel dat ik het in het algemeen een slechte zaak vind (in het algemeen dus) als ze op het uur nauwkeurig die 14 dagen aanhouden. ik ben ook vaste klant bij H&M en die zijn altijd zeer correct en coulant naar klanten toe. dat lijkt me ook de beste manier om vaste klanten vast te houden. en ja ik schiet wel in de stress, want het is een flink bedrag... wat die 14 dagen betreft, ja het is gewoon dom natuurlijk, t stomme is dat ik normaal altijd van het snelle terugsturen ben. en uitgerekend nu, bij een mega bedrag, dus niet PFFFFFF\ ik weet niet of het verstandig is om het naar de dhl te brengen, krijg ik dan niet alsnog de kosten voor het weer retoursturen ook weer erbij? (in de zin van als zij het ontvangen dat ze alsnog zien dat het te laat retour gestuurd is en ze het dus weer terug sturen naar mij op mijn kosten?)
Ja, hier ervaring! Bij mij ligt het pakketje vaak 2 weken in de 'weg' om het dan nog te laat op te sturen. Ik stuur het gewoon alsnog op en heb nog nooit problemen gehad. Dan heb ik het dus over 1 of 2 dagen te laat. Dus gewoon vandaag een online afspraak maken en hopen dat ze niet moeilijk doen. Anders vandaag opsturen via pakketje.
Hmm ja, apart dat je er meer dan twee weken voor nodig hebt om te passen, maar dat heb je nu wel genoeg gehoord, denk ik.. Ik denk om heel eerlijk te zijn dat ze best wel eens moeilijk zouden kunnen gaan doen..
Ze houden niet nauwkeurig die 14 dagen aan, pas als je status op je persoonlijke pagina verwerkt is dan heb je een probleem. Maar zolang je kan retouren via de site heb ik dus nog nooit mee gemaakt dat ze daar moeilijk over doen.
Butterfly, die status is sinds vanacht dus veranaderd in geleverd, en dat is exact 14 dagen na levering. is dat bij jou n iet zo exact bijgewerkt tot dusver dan? online kan ik hem dus niet meer aanmelden voor retour!
pfff ik ga de gok wagen en ik stuur het zo direct nog retour via dhl!!! alleen heb ik onderhand wel de klantenservice erover gemaild. misschien was dat dan weer niet zo handig.... OEI op goed geluk dan maar....