Is een lichtgrijze jeans nog in en kan deze voor aankomende herfst/winter? alvast bedankt voor jullie reacties gr. jootje
Nooit kijken naar wat "in" is of niet, gewoon kijken naar wat JIJ mooi vind, veeeeel belangrijker dan klakkeloos de mode volgen
Ik loop in de winter ook rustig in m'n knalroze of knalgele broek. Ik kijk er echt niet naar of dat dat wel 'kan' in een bepaald seizoen.... Dus als jij het een mooie en fijne broek vindt: DOEN!
ik ben het met de rest eens dat je niet moet kijken wat "in" is. als jij het aan wilt trekken dan doe je dat toch? en zo gek is een grijze broek niet eens
Nooit gerealiseerd dat hier regels over waren . Ik vind lichte kleuren prima kunnen, net als donker in de zomer. Als het fijn zit en jij vindt het mooi, prima toch? (Enne, off topic, wit matcht juist prachtig met sneeuw. Vind het juist mooi!)
Gewoon aantrekken als jij dat wil. Ik heb ook een lichtgrijze broek en het is m'n favoriete broek. Ieder seizoen heb ik hem aan!
Grijs kan zeker. In de zomer met een luchtig bloesje en in de winter met een lekker dik vest. Een lichtblauwe jeans of witte broek doe ik niet aan in de winter, net zoals een donkerblauwe jeans of zwarte broek in de kast blijft van mei t/m september.