retour buiten zichttermijn - wehkamp

Discussie in 'De lounge' gestart door Jalea, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

    Jalea Fanatiek lid

    24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    en ja dames, het is gewoon DOMDOMDOM, daarom stuur ik normaal altijd heel snel retour. maar nu dus niet... ik ben ook maar mens...
     
  2. Sjongejonge, TS schrijft toch zelf al dat ze het dom van zichzelf vindt? Ik kan me meerdere situaties voorstellen waarin je wel steeds denkt van 'Oh shit, ik moet het nog wegbrengen', maar dat toch steeds weer vergeet omdat je andere dingen aan je hoofd hebt. Dan zijn 14 dagen ineens zó om. Volgens mij helpt het ook niet echt als tien personen roepen hoe dom en stom en onhandig het wel niet is. TS schiet er niks mee op én ze realiseerde zich het al.

    Dus, iemand nog een zinnige bijdrage voor dit topic? Ervaring met dit soort dingen? Wat zouden jullie doen? Dáár kan TS iets mee.

    Ik heb zelf overigens ook geen zinnige bijdrage, want ik bestel nooit bij Wehkamp :)
     
  3. Shopaholicnl

    Shopaholicnl Fanatiek lid

    3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Tja twee weken is twee weken en niet twee weken en een dag dus ze staan in hun recht.. Heb zelf vaak zat gedoe met wehkamp gehad en vind ze niet de makkelijkste!
    Zou zelf het pakket vandaag nog retour sturen via DHL, die verzendkosten is dan een gok... Of meer dan 300€ of misschien verzendkosten.. Weet niet wat erger is!
     
  4. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    21.156
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb het wel eens 4 dagen later gestuurd en was geen probleem, gewoon naar een dhlpunt brengen en afgeven.
     
  5. butterfly83

    butterfly83 Fanatiek lid

    14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Nee, ik kon dan via de site nog terug sturen. Dus dat was toen nog niet veranderd. Maar dan zou ik gewoon vandaag nog een DHL punt opzoeken. Lijkt mij niet dat ze daar moeilijk over doen, ik zou de gok nemen.
    Ik heb echt nog nooit problemen gehad met Wehkamp en bestel toch regelmatig spullen.
     
  6. Jo85

    Jo85 Niet meer actief

    Aanmelden voor retour?!
    Heb ik nog nooit gedaan ik geeft het altiijd gewoon af bij het dhl service point.
    Hoef ze hier ook niet aan de deur om het op te halen.
    Moet ik er weer voor thuis blijven enzo.
     
  7. Esje13

    Esje13 Fanatiek lid

    4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt helemaal. Vind het ook jammer dat er zo fel wordt gereageerd...denk inderdaad dat je zelf ook wel weet dat het niet slim is. Maar die reacties allemaal, net of je zelf nooit iets vergeet.....kom op ze vraagt alleen om ervaring hiermee en niet om kritiek.
     
  8. Esje13

    Esje13 Fanatiek lid

    4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal mijn gedachte.
     
  9. wendy339

    wendy339 VIP lid

    27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Gewoon nu naar een DHL punt brengen en retour sturen. Ze verwerken dan echt gewoon je retour hoor ipv het je weer toe te sturen.. En het gaat om 1dag niet om dagen/weken..
     
  10. rosa08

    rosa08 Niet meer actief

    Ts zegt volgens mij niks over dat ze wehkamp slecht vind.goed lezen is ook een kunst.

    Maar volgens mij kan je ze op zaterdag ook bellen
     
  11. Roxyroxx

    Roxyroxx Niet meer actief

    Pff, het gaat om 300€ en je bent een paar uur te laat? Beetje dom, toch?! Ik ben niet zo slordig als het om zo'n bedrag gaat, maargoed.

    Ik zou eerst eens contact opnemen met Wehkamp en aangeven dat het idd je eigen schuld is maar wat ze evt voor je kunnen betekenen ;)
     
  12. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ze nemen het vast niet terug. Ik heb dat ooit gehad omdat mijn opa erg ziek werd en ik er niet meer aan had gedacht.. Dat was geen excuus, jammer dan..
    Je kunt het altijd proberen
     
  13. Papaver

    Papaver Niet meer actief

    Oef dat is balen! Zou idd vandaag nog naar een dhl punt aan en het pakje afgeven. Fingers crossed, met en beetje geluk komt het goed
     
  14. Samba2013

    Samba2013 Bekend lid

    27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    gewoon bij ene dhl punt afgeven en doen alsof je neus bloed. waarschijnlijk niks aan t handje
     
  15. Jalea

    Jalea Fanatiek lid

    24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    doen alsof mn neus bloed zal niet gaan lukken; ik was zo 'handig' dat ik de klantenservice netjes gemaild heb.
    vanuit het idee beter zsm netjes gemeld & gevraagd dan pas maandag bellen en dan dus 2,5 dag te laat zijn.
    achteraf was t misschien handiger dat ik niet gemaild had en t gewoon afgegeven had.
    heb t inmiddels wel afgegeven bij een dhl punt...
    bedrag eens uitgerekend, blijkt nog n stuk hoger te zijn dan 300 pfffff ik ga enorm duimen dat dit goed komt!!

    heb wel het bedrag dat open staat aan kleding die ik gehouden heb direct betaald zojuist. ik betaal altijd tijdig en stuur netjes retour, dus ik hoop dat je dan zowieso op wat meer coulance kunt rekenen...
    pffffffff nu maar hopen dat die retour snel verwerkt is!
     
  16. Esje13

    Esje13 Fanatiek lid

    4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook voor je, laat even weten of alles goed is gekomen.
     
  17. Miss Mac

    Miss Mac Fanatiek lid

    21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Vraag het op de wehkamp Facebook

    Die reageren ook vaak in het weekend en geven dan een oplossing. Erg handig!
     
  18. Metire

    Metire Niet meer actief

    Ja ik weet niet.. hoe k*t het ook is, ik vind 14 dagen ook 14 dagen. Dan hebben ze alle recht om te zeggen dag het te laat is. (En dan is het dus ook echt geen slechte zaak) en dat je vaste klant bent betekend natuurlijk niet dat je je dan niet aan de regels hoeft te houden..

    Maarja, het zal vast goedkomen!
     
  19. Lovetrust

    Lovetrust Actief lid

    27 jan 2010
    390
    171
    43
    Ik vind het niet meer dan normaal dat ze zich aan een termijn houden anders blijven ze toch bezig? Ach, een dag later kan ook nog wel, ach, het is maar 3 dagen later, ach het is maar een week later...ze moeten gewoon ergens een grens trekken
     
  20. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    Hier overigens geen probleem mee gehad. Was ook wat te laat. Had een operatie gehad in die periode en heb het gewoon terug gestuurd zonder iets te laten weten :) Maar heb wel het geld terug gekregen,
     

Deel Deze Pagina