Zijn er hier mensen die ervaring hebben met cystes in de borsten? Hebben jullie ze laten weghalen? Zoja hoe gaat dat in z'n werk? Ik heb al 3 maanden last van m'n borsten, vorige maand een echografie gehad en daar is uit gekomen dat ik meerdere cystes in de borsten heb, de dokter wil ze laten zitten maar ik ga morgen weer terug naar de huisarts omdat ik gewoon veel pijn heb rond m'n borsten en met name snachts hele erge steken
Yep jaren terug.dokter gaf aan dat het op zo'n jonge leeftijd niet kon.was 24.kreeg ontstekingsremmers.later op aangedrongen op een borstfoto maar kreeg een echo.bleken idd cystes.ze raden idd aan om het niet weg te laten halen.ben een zwaarde pil gaan gebruiken volgens mij femodeen 75 mg erg zwaar.na 2 maanden er mee gestopt.voelde me er niet happy bij In de loop van de jaren is het wel iets minder geworden.heb ik er veel laat van m.n voor de menstrustie neem ik een brufen 400 en ze raadde stevige sportbh's aan.
hier nog 1 ik heb helemaal in mijn borsten kleine cyctes en ik heb 1 grote gehad, de grote hebben ze toen met een spuit leeggezogen voor de rest ben ik een andere pil gaan gebruiken toen werd de pijn iets minder en ook rond mn ongie voel ik ze weer heel goed, hopelijk wil de ha iets voor je doen tis niet fijn