samsung view cover ervaring gevraagd

Discussie in 'De lounge' gestart door Khaleesi, 5 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Khaleesi

    Khaleesi Niet meer actief

    Wie heeft hem?
    Heb je een originele of een imitatie?
    Hoe bevalt het hoesje?
    En kan je ook zien of een Whatsapp of Telegram berichtje binnen hebt gekregen?


    Vind het een hoop geld als het een miskoop blijkt te zijn, vandaar dat ik graag jullie reacties lees!
     
  2. Kaas

    Kaas Bekend lid

    6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb er 1 voor de s5. Gratis bij het toestel gekregen. Bellen en sms gaat er een lampje branden (ik heb nooit geluid of trillen aan staan), whatsapp berichten zie je wel, maar ik moet altijd even het lampje dan laten branden, maar dat komt dus doordat ie echt helemaal stil staat.

    Verder ben ik blij met het hoesje, lekker stevig. Mijn man heeft hem voor de s4 gehad, die was minder stevig, maar ik ben er niet zeker van dat het een originele was. Ook bij het dubbelvouwen werd het scherm zwart, dat hoort ook niet volgens mij. Dus 2 verschillende ervaringen ;)
     
  3. MommyB

    MommyB Bekend lid

    21 okt 2013
    535
    0
    16
    voormalig adm. medewerkster nu onvrijwillig fullti
    in een huis
    Ik had eerst de originele bij mijn s4. Maar omdat je dan het achterkantje er af moet halen en dat hoesje er op klikt vond ik hem niet goed. Wanneer hij valt meer kans op schade. Ook is mijn glas van mijn camera gebarsten omdat die niet in het hoesje valt maar er gewoon uitsteekt. Nu een dure imitatie. 30 euro. Klik ik gewoon over de achterkant heen.

    Helaas begint de voorkant los te laten na 3 maanden. Ik zie mijn appjes niet omdat ik dat uit heb staan.

    Dat je scherm zwart wordt als je hem dicht doet klopt wel. Is auto sleep die in je hoesje zit.
     
  4. Ctje1987

    Ctje1987 Fanatiek lid

    29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb een originele en vind het een fijn ding. Je kunt inderdaad zonder open te klappen zien of je een berichtje hebt oid. Geen spijt van deze aankoop.
     
  5. Khaleesi

    Khaleesi Niet meer actief

    Tot nu toe redelijk positieve reacties.

    Dankjewel!
     
  6. Toeteke

    Toeteke Fanatiek lid

    15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Ik heb een namaak variant van 10 euro (heb een Note 3), ben er heel blij mee! Werkt precies hetzelfde als een echte, helemaal geen verschil.
     
  7. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.197
    2.836
    113
    Mijn neppe werkt niet :(
     
  8. Wensje88

    Wensje88 Fanatiek lid

    29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Ik vind hem top,

    Het enige nadeel vind ik dat hij niet vast dicht zit, bijv in men tas kan het klepje een stukje open klappen waardoor er bijv makkelijk een sleutel tussen komt en dat vind ik weer zonde van mijn beeldscherm, maar als je goed erop let hoe je hem opbergt heb je er weinig last van..!
     
  9. YoungMama

    YoungMama Bekend lid

    20 jul 2012
    583
    0
    0
    Ik heb hem voor de note 3, bevalt prima. Mijn vriend had hem voor de s5 maar die voelde erg goedkoop aan terwijl we beiden een originele hebben. In het begin moet hij wel even soepel worden, als je hem dan een tijdje open hebt gehad en je doet het hoesje dicht en legt je telefoon neer dan gaat het hoesje weer open bijv.. dat duurt wel een paar weken voordat hij dat niet meer doet.

    Je hebt ook screen protectors, daar is mijn vriend nu erg tevreden over.
     
  10. Toeteke

    Toeteke Fanatiek lid

    15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Dan zit er waarschijnlijk geen chip in. In dat ding van 10 euro wat ik heb zit wel een chip, daarom werkt hij ook hetzelfde als een echte. Sommige bedrijven durven 20 euro te vragen voor een namaak zonder chip, belachelijk. Kun je dus niets mee.
     
  11. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.197
    2.836
    113
    Ooh vandaar 😓

    Twijfel wel om de echte te halen of om zo'n silicone achterkant.
    Die had ik bij mn s3 ook, liet hem vaak vallen maar nooit een kras op mijn scherm :)
     
  12. Khaleesi

    Khaleesi Niet meer actief

    Ik heb nu siliconen achterkant, een transparante maar die is al helemaal vies.
     
  13. macy77

    macy77 Fanatiek lid

    28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Heb een originele sview cover voor mijn note 3
    Moet zeggen dat ik het scherm handig vind om op te nemen, maar voor de rest sla ik het altijd open.
    Sluit mooi dicht, zelfs als ie langere tijd omgevouwen ligt.
     
  14. Marnatman

    Marnatman Fanatiek lid

    17 jun 2010
    2.369
    200
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik heb een originele voor de S5. Maar die kreeg ik er gratis bij via samsung.
    Ben er erg blij mee.
     

Deel Deze Pagina