retouren zalando

Discussion in 'De lounge' started by 1eKruimeltje, Sep 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

Jun 16, 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Misschien is het wel een domme vraag hoor maar ik stel hem toch:D

Ik heb 2 x iets bij Zalando besteld. En 2 artikelen moeten er terug gestuurd worden. Op zich geen probleem. Alles netjes ingevuld, Bij de kleding gestopt en in een doosje gedaan. Maar omdat ze met 2 verschillende zendingen zijn gekomen heb ik dus 2 retour etiketten. Moet ik die alle 2 op de doos doen of zal eentje genoeg zijn? De nummers bij de streepjescode zijn niet het zelfde.

2. Jel

Jel Niet meer actief

Ik zou ze er allebei maar wel opplakken, anders krijg je misschien wel gedoe erover.

3. truuz

truuz Actief lid

Jul 27, 2007
    100
    0
    0
    Als je 2x iets besteld hebt, heb je ook 2 dozen of 2 zakken toch?? Dus op elke doos/zak een zon sticker...

4. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

Jun 16, 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja klopt ik heb 2 dozen. 1 hele grote en een kleine waar ze allebei precies in passen. Dus ik heb ze samen in een doosje gedaan. Maar het is dus eigenlijk beter om te apart te versturen.?

Had namelijk de vorige keer meerdere dingen besteld en nu maar eentje. Vandaar een grote en een kleine doos.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    ja apart versturen.

6. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Apart terug sturen en de bijbehorende retoursticker gebruiken. Anders heb je kans dat je retouren niet goed verwerkt worden en dan krijg je later weer gedoe. Dus elk in de verpakking waarin ze gekomen zijn, ongeacht de grootte.

7. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

Jun 16, 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ok dan ga ik dat doen. Dan maar een kleine trui in een grote doos. EN ach ik hoef toch de verzend kosten niet te betalen dus dat scheeld weer. Bedankt meiden!!!!!!

8. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Daarom!:)

Share This Page