Vorige week heb ik een aanvaring gehad met een cassiere bij AH . Volgens haar was het geld waar ik mee wou betalen vals , uiteindelijk bij de bank laten nakijken en het was gewoon echt maar kwam ie niet door het apparaatje heen . Later na heb ik toch even goed bij haar afgerekend met die 50 euro en deed ie t wel Net ging ik na een week niet bij AH naar binnen te gaan toch daar boodschappen doen en was ik gedwongen om bij haar af te rekenen , Ik dacht houd de eer aan mezelf . Kreeg geen goedemorgen ofzo te horen en zag al dat haar gezicht gelijk weer op half 7 incl onweer stond . dus zeg heel rustig , ook goedemorgen , toen sprong ze uit der vel : Als ik nog 1 keer bij haar aan de kassa kwam had ik n groot probleem en zou ze me wel buiten der werk op mn gezicht slaan Waarop ik zei als je nou zon grote mond hebt doe je het hier en niet buiten je werk om , maar ik zou wel om 17:00 op der wachten voor de deur . Toen draaide ze het hele verhaal om en maakte er van dat ze het niet pikte dat ik haar bedreigde .... dat werd dus een welles nietes spelletje pffffffffff Ik had weer geld gepind en bij de benzine pomp laten checken dat gebeurd me niet nog een keer he . had 1 briefje van 50 en 2 van 20 maar gaf dus die 50 euro begint ze weer oohh wee als die ook nep is sla ik je hier op je muil ..... hij deed t zegt ze ooh je wordt steeds beter in t namaken echt ging nergens over , mn wisselgeld 37,30 werd naar eind van de band gesmeten met n keiharde HIER JE WISSELGELD!!!!!!! Inmiddels stond heel het personeel van AH incl die van de embalage bij de kassa om ons heen ... _sensatiezoekers_ en moest IK mijn mond houden ja maak t ff Ben met een leidinggevende meegelopen naar het kantoor om mijn verhaal te doen de manager was er niet . Ik ben echt weer totaal over de zeik heb ogen waar je U tegen zegt van t huilen . net ook een klacht bij de klantenservice ingediend zou binnen 5 dagen terug gebeld worden ben benieuwd wat ze er mee gaan doen ....
*** kan iemand ff mn mond dicht drukken? *** pffff ik geloof dat ik uit mn vel was gesprongen, denk dat het tijd is voor dr ontslag. Je zou maar zo'n schepsel in je toko hebben staan
die spoort echt niet. en ook als ze wel wordt ontslagen heb jij het straks nog gedaan ook. wat een gestoord figuur zeg.
Omg!!!! wat een mens! In neem aan dat hij genoeg camara's hebben, mochten ze je niet geloven dat kunnen zie die bekijken en ik vind dat ze je wel een aardige gemoedkoming (hoe schrijf je dat???) mogen geven. Natuurlijk ook op staande voet ontslaan. Ben benieuwd.
Wat????. Wat is dat dan zeg, wat een rot wijf. Welke ah is het? En de rest van het personeel deed niks? Dt mens spoort niet zeg
What the?! Nou ja zeg, mag toch hopen dat ze die nu wel ontslaan!! En anders aangifte doen van bedreiging, is dat mens nou helemaal gek geworden zeg!
Ik dacht dat daar normaal altijd politie bij werd gehaalt in de winkel als je volgens hun loopt te betalen met vals geld?
Wat verschrikkelijk. Ik vond het de eerste keer al absurd, maar dit slaat alles Heeft de leidinggevende begrip voor jou getoond? Voelde je je wel gehoord? En wat heeft die leidinggevende dan gezegd? Ik wens je veel succes en sterkte, en ik hoop dat je recht nog wordt geschiede.
die leidinggevende waar ik mee gesproken heb zei ik kan geen partij kiezen , maar hij heeft het meeste wel gehoord en ging nog met de hoofdcassiere bespreken wat ze met der gaan doen en hoe ze haar aanpakken . De manager zou me ook nog gaan bellen als die op de hoogte is .
dit is toch te gek voor woorden. Mijn mond valt echt open van verbazing. ( pakt onderkaak even op ) Ik zou haar echt het leven zuur maken, idd aangifte doen en zorgen dat ze word ontslagen
Hoe oud was die kwal van een cassiere? Wat een takkewijf zeg!! Ik zou op z'n minst een hele kar boodschappen gratis verwachten van de AH als excuus van haar salaris ofzo. Jeetje, dat had ze tegen mij moeten doen, denk dat mijn man haar aan was gevlogen wat een **** zit het met verbazing te lezen zeg!
Sow die zal toch wel ontslagen worden!!? zou te belachelijk zijn als ze zo met klanten om mogen gaan.. Pff
denk dat ze 30-35 is ofzo ? weet ook wel waar ze woont enzo m,ja daar doe ik nix mee wel handig om te weten haha
Zo´n viswijf zouden ze hier bij de AH gelijk ontslaan! Hier zijn ze echt verplicht om aardig tegen de winkeliers te zijn. De managers lopen ALTIJD in de winkel rond om een praatje te maken en alles in de gaten te houden, soms helpen ze mee.