whaha moet het ff kwijt hoor! grappig. Dochter kreeg van opa en oma Lego waar van manlief ook nog mee gespeeld had, en die komt net aanzetten met Flippo's maar boven al een gulden en een kwartje whahahaha.. gewoon echt terug in de tijd,. Super leuk.. Jullie ook zoiets wel eens gehad?
Ik vond laatst een vijf gulden muntstuk terug met de gedachte: oh jeetje, daar had ik zeker wel de hitkrant en de break-out van kunnen halen vroeger :x GRRR!
Ik heb zelf 0,05, 0,10, 0,25, 1,00 en 2,50 bewaard. Vind het wel leuk om dat over een tijdje aan dochter te kunnen laten zien. Mijn moeder heeft een aantal jaren terug nog iets van tegen de 500 gulden gevonden. Lag in een kast en die had ze voor een vakantie verstopt. Na 3,5 week vergeten en jaren later vonden we dat weer. Gelukkig kon het nog omgeruild worden en werkte onze buurman bij de Nederlandse Bank. Dus die nam dat mee en wisselde het.
Mijn moeder heeft voor alle klein kinderen een set van de gulden tijd. Dat gaan ze later van haar krijgen dus ze heeft 5 vijfjes 5 guldens vijf kwartjes vijf dubbeltjes vijf stuivers en ik vergeet de 5 knaken. Wel bijzonder dat ze dat gedaan heeft ook heeft ze nog gulden centen. en een briefje van 5 gulden Voor dat de.5 gulden een munt werd. Leuk he. ik mis het ook hoor de gulden.
Heb ws ook nog wel wat, in de portemonnee die ik van mijn vader heb geerfd (zou alleen niet weten wat erin zit, weet dat het wat muntgeld was )
Ik heb hier ook nog guldens kwartjes dubbeltjes enz ik vond het wel leuk om te bewaren. Ik mis het ook nog steeds alles is zo duur sinds die euro er is
ik had in de la van mijn ouderlijke huis (in mijn slaapkamer) ook nog diverse Nederlandse guldens, mijn ouders zijn naar een senioren woning verhuisd, het gevolg ik ben het kwijt